Світ  |  11.02.19  |  понеділок

Вчені хочуть побудувати космічну станцію на астероїді

Яким би фантастичним не видався цей сценарій, космічна база на астероїді буде вкрай зручною для дослідження космосу.

Про це пише журнал Nacked Scince.

Цю ідею розглянули співробітники Віденського університету, адже це вигідно з багатьох причин. По-перше, людство отримає можливість використовувати багаті запаси мінералів і металів на небесному тілі, по-друге, стінки астероїда можуть захистити станцію від космічної радіації, формуючи природний корпус.

Наразі технології не дозволяють реалізувати цю ідею, проте задуми з'являються. Один з таких задумів - це шахти на астероїдах. Звичайно, якщо схопитися за реалізацію цього, то вчені зіткнуться із безліччю проблем, наприклад складність буріння в умовах мікрогравітації, коли людина з дрилем або відбійним молотком буде сама гойдатися навколо верстата через слабість опори.

Австрійські вчені приблизно знають як розв'язати цю проблему. Вони думають обрати найбільш стабільний астероїд з твердої породи, на який можна буде встановити потужне гірське обладнання, зробити тунель і вивчати тіло зсередини.

Один з авторів роботи Томас Майндл зазначає, що для спорудження станції можна буде заощадити на матеріалі, оскільки алюмінієві стіни тунелю можуть бути корпусом станції і природним захистом від космічної радіації, яка становить велику загрозу для людини в такому місці.

Проте, навіть якщо людям вдасться висадитися на астероїд, їх чекає чимало складних ситуацій. Наприклад, при бурінні сам астероїд може розколотися на кілька частин. Також через стороннє втручання він може просто зупинити своє обертання і поставити під питання всю цю операцію. Вчені вважають, що 20 років знадобитися людству, щоб зробити можливими подібні дослідження.

Майндл і його колеги вважають, що для того, щоб мати великі шанси на успіх, астероїд повинен бути обов'язково з твердого каменю, а гравітація повинна бути на 38% сильніше, ніж на Землі, щоб утримати станцію і не дати їй відправитися у вільне плавання. Також необхідно створити потрібну відцентрову силу для початку робіт, а для цього небесне тіло повинно обертатися від одного до трьох разів на хвилину. З усіх відомих нам астероїдів під вищезгадану характеристику підійдуть такі небесні тіла як 3757 Анаголай, 99942 Апофіс і 3361 Орфей.

Нагадаємо, що вчені виявили найменшу відому галактику в космосі. Відкриття сталося випадково, коли телескоп спостерігав кульове зоряне скупчення NGC 6752.

Коментарі (2) перегляди: 888