|
||
У Києві презентували новий бренд зони відчуженняУ Києві 19 лютого презентували новий бренд зони відчуження. Це шестигранний символ, який переходить від чорного зображення до повного зникнення.Візуальна частина логотипу – шестигранник як символ зовнішнього покриття реактору, він передбачає зміни щороку. Цей символ наповнюється і змінюється з часом – від заповненого чорним кольором зображення шестикутника, який датується 1986 роком до повного його зникнення у 2064 році.
Концепція розвитку нового бренду Чорнобильської зони відчуження має на меті привернути увагу туристів.
Як повідомили на презентації, пандемія COVID-19 суттєво вплинула на розвиток туризму у Чорнобильській зоні, впродовж 2020 року її відвідало близько 30 тисяч туристів. Це вчетверо менше, ніж у 2019 році (тоді було 124 тисячі, серед яких 80% – іноземці). 26 квітня 1986 року на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС стався потужний вибух, що спричинив руйнування частини реакторного блоку і машинного залу. Внаслідок вибуху виникла пожежа, яка перекинулася на дах третього енергоблока. Майже відразу на місце аварії приїхали пожежники. Вогонь гасили до 5-ї ранку. Однак всередині самого четвертого блоку його вдалося ліквідувати лише 10 травня, коли більша частина графіту згоріла. Після вибуху і пожежі утворилася радіоактивна хмара, яка накрила території не тільки України, Білорусі та Росії, а й багатьох європейських країн – Швеції, Австрії, Норвегії, Німеччини, Фінляндії, Греції, Румунії, Словенії, Литви, Латвії. За Міжнародною шкалою ядерних подій (INES) цю аварію класифікували за найвищим, сьомим рівнем небезпеки. Спочатку Москва і керівництво УРСР приховували факт аварії й наслідки екологічної катастрофи. Тільки 28 квітня в СРСР з’явилося перше офіційне повідомлення про аварію. У перші дні після аварії було евакуйовано населення 10-кілометрової зони, згодом зону евакуації розширили до 30 кілометрів. Про це повідомляє radiosvoboda ![]() Коментарі (
|