Наука та ІТ  |  19.02.18  |  понеділок

Виявлено новий спосіб боротьби зі старінням організму

Португальські вчені провели дослідження і виявили новий спосіб боротьби зі старінням, який заснований на запобіганні появи аномального числа хромосом в клітинах.

Відомо, що з віком зростає число кількості клітин, в яких виникає зміна числа хромосом.

Таке явище пов'язане зі старінням організму людини: змінюється активність генів, що відповідають за поділ клітин за допомогою мітозу - процесу, при якому хромосоми строго однаково розподіляються між двома новими ядрами.

Вчені з Португалії провели експерименти на мишах. Вони показали, що при пошкодженні механізму, що забезпечує мітоз, розвиваються ознаки прогерії (синдрому Хатчінсона-Гілфорда) - генетичного захворювання, при якому відбувається передчасне старіння.

Були досліджені маркери старіння у клітин фібробластів, виділених у європеоїдів чоловічої статі, загальний вік яких - від дитинства до пізньої старості. В результаті виявилося, що старіння було пов'язано з придушенням транскрипційного фактора Forkhead box M1 (FoxM1) - білка, який зв'язується з ДНК і регулює активність генів G2-M, контролюючих поділ клітин.

Вчені збільшили рівень Forkhead box M1 в клітинах, виділених у літніх людей і у хворих прогерією, запобігши появі анеуплоїдії. Крім того, знизилася кількість маркерів старіння.

Результати дослідження повинні допомогти розробити терапевтичні методи боротьби зі старінням.

Як раніше повідомлялося, дослідники зі Сполучених Штатів провели масштабні експерименти, за результатами яких зробили доволі неочікувану заяву. Американські фахівці встановили ідеальний вік для занять сексом. У дослідженні брали участь близько 5-ти тисяч добровольців різного віку, і фахівці розповіли, в якому віці людина може отримати максимальне задоволення від сексу. За словами Мадлен Кастелланос, психіатра-сексолога, сексуальні можливості розкриваються у чоловіків у віці 64 років, а у жінок - у віці 66 років. Спеціаліст при цьому підкреслила, що пік сексуальності припадає на літній вік через те, що до цього часу люди стають більш розкутими, отримують весь необхідний досвід, а також розширюють межі сексуальних можливостей.

Коментарі (1) перегляди: 629