Наука та ІТ  |  13.09.18  |  четвер

Вчені знайшли спосіб озеленити Сахару

Незважаючи на значні розміри Сахара продовжує зростати. За останню сотню років розміри пустельної зони збільшилися на 10%.

На перший погляд від величезних куп піску, розташованих під палючим сонцем, немає ніякої користі. Але насправді, у Сахари є величезний енергетичний потенціал. Про спосіб використання сонячної та вітрової енергії пустелі відомо давно, а ось, як використання потенціалу Сахари вплине на її клімат, ніхто детально не вивчав.

Вчені з Меріленда і Іллінойсу змоделювали ситуацію тривалого використання сонячних і вітрових ферм на території найбільшого пустельного простору в світі.

Таким чином, вітряні турбіни будуть змішувати холодні і гарячі потоки повітря, а сонячні батареї зменшать вплив сонячних променів на грунт, завдяки чому зміниться температурний режим, і замість піску в Сахарі з'являться рослини. В результаті територію зможуть заселити люди.

Виходить, що дослідники знайшли спосіб озеленити порожній простір. Однак на цьому плюси не закінчуються, енергія, витягнута з Сахари зможе забезпечити необхідними ресурсами відразу кілька великих регіонів. До того ж пустеля ідеально підходить для подібного експерименту, тому що не заселена і на її території не перебувають великі промислові об'єкти.

Свої наукові праці дослідник опублікували в журналі Science, а їх колеги впевнені в успішності проекту.

Коментарі (3) перегляди: 602