Наука та ІТ  |  10.01.22  |  понеділок

Вчені виявили новий мутаційний штам коронавірусу

Про це пише Уніан з посиланням на CNN Greece.

Вчені виявили новий штам коронавірусу, який є гібридом штаму “Дельта” і швидко поширюваного тепер “Омікрона” на Кіпрі.

Професор кафедри біологічних наук Кіпрського університету, доктор Леонтіос Кострікіс повідомив, що “Дельтакрон” був ідентифікований у 25 хворих на коронавірус, і, на його думку, штам має генетичну основу мутації “Дельта” разом з деякими мутаціями “Омікрона”.

Вчений пояснив, що “з 25 пацієнтів, у яких була виявлена нова мутація, 11 були госпіталізовані, а 14 осіб проходять амбулаторне лікування”.

“Частота нової мутації була вищою у стаціонарних пацієнтів, ніж в амбулаторних. Можна сказати, що Асоціація “Дельтакрона” із захворюванням, що вимагає лікування, не випадкова”,

– зазначив професор.

Він зазначив, що”ходили чутки, що про таку мутацію повідомлялося, але вона не була ідентифікована в жодній країні”. Кострікіс зробив висновок, що ще занадто рано передбачати, чи зможе “Дельтакрон” перевершити “Дельту” і “Омікрон”, передає cyprus-mail.com.

Міністр охорони здоров’я Кіпру Міхаліс Хаджіпантелас сказав, що більш детальна інформація буде представлена на пресконференції наступного тижня.

Про це повідомляє varta1