Наука та ІТ  |  16.05.18  |  середа

Вчені виявили найстрашнішу чорну діру в космосі

Дослідники виявили за 12-ти мільярдів світлових років від Землі величезну чорну діру, яка поглинає об'єкти з рекордною швидкістю. За 2 доби вона може поглинути масу рівну Сонцю.

Астрономи при цьому зазначили, що деякі чорні діри у Всесвіті можуть мати рекордні розміри, більш того, вони можуть рости з рекордною швидкістю, поглинаючи абсолютно все, що до них наближається. Вчені відзначають, що J2157-3602 демонструє і рекордну освітленість: величезні маси падаючої в неї речовини випромінюють в тисячі разів яскравіше світло, ніж вся галактика, навколо чорної діри.

За словами дослідників, якби така діра утворилася в центрі Чумацького Шляху, в нічні години світло, що виходить від неї, було би в десять разів сильніше за випромінювання, яке йде від Місяця.

На думку астрономів, якби така діра дійсно з'явилася в Чумацькому Шляху, на Землі не було б ніяких форм життя.

Нагадаємо, що раніше в центрі Чумацького Шляху вчені знайшли скупчення зірок, і вони вважають, що всередині цих скупчень можуть перебувати чорні діри.