Наука та ІТ  |  12.11.18  |  понеділок

Вчені розповіли, що пізня вечеря небезпечна для здоров'я

Група науковців з Американської кардіологічної асоціації провела ряд досліджень, та прийшла до висновку, що пізні прийоми їжі здатні викликати серйозні захворювання.

Мова йде про деякі серцево-судинні захворювання, а також діабет.

Це пов'язано із порушенням біологічних ритмів людини. Результати цих досліджень були опубліковані на сторінках  наукового видання "LiveScience".

Медики порівняли дані, отримані в результаті медичних досліджень, проведених у більш ніж 12-ти тисяч латиноамериканців, вік яких варіювався в діапазоні від 18-ти до 76-ти років. Вчені провели аналіз стану здоров'я учасників експерименту і часу прийому їжі протягом 2-ох днів.

В результаті їм вдалося виявити, що учасники експерименту, які вживали третину, або більш своєї денної норми їжі після 18-ої години вечора, мали більш високий рівень інсуліну і цукру в крові. Також спостерігався більш високий тиск, ніж у тих, хто вжив велику частину своєї їжі до 18-ї годин. Також люди, які вживають їжу вечорами на 19% виявилися більш схильні до переддіабету і на 23% до гіпертонії. Нур Макарієм, автор цього дослідження переконаний, що пізні прийоми їжі збільшують ризик розвитку хронічних захворювань і проблем з обміном речовин.