Наука та ІТ  |  18.07.18  |  середа

Вчені розгадали послання, яке прийшло з космосу

Вчений Антоніо Періс з Флоринського Коледжу Сент-Питерсберга знайшов раціональне пояснення таємничого сигналу.

Висновки опубліковані виданням Journal of the Washington Academy of Sciences. Протягом 40 років сигнал "Wow!" вважався доказом існування розумного позаземного життя, яке намагається зв'язатися з іншими цивілізаціями. Але, нічого "таємничого" в ньому не виявилося.

Відзначається, що джерелом потужного сигналу виявилися пара комет 266P / Крістенсена і 335P / Гіббса. Ці космічні об'єкти цікаві тим, що створюють навколо себе гігантські хмари з водню. 72-секундний сигнал "Wow!" з довжиною хвилею 21 см був виявлений на частоті 1420 МГц, що відповідає радіочастоті лінії викидів нейтрального водню. Вчені припускали, що розумні істоти будуть спілкуватися саме на цій частоті.

Нагадаємо, що сигнал вперше був зафіксований в серпні 1977-го року. Сигнал був виявлений астрономом Джеррі Ейманом під час роботи на радіотелескопі "Велике вухо" в Університеті штату Огайо. 72-секундний сплеск радіохвиль виявився настільки потужним, що при перевірці радіограми Джеррі позначив його на листку, як "Wow!" ( "Ухти") - ніколи більше сигналів такої потужності не надходило.