Наука та ІТ  |  07.12.17  |  четвер

Вчені пояснили появу глини і філосилікатів на Марсі

Після виявлення командою NASA величезних покладів глини на Червоному Гіганті, геологи, що працюють в команді, довгий час ніяк не могли пояснити таке дивовижне явище.

Однак, нещодавно дослідники університету США знайшли наукове пояснення цьому, інформує науковий журнал "Nature".

Американські вчені з броунівського університету довго займалися науковою діяльністю щодо цього питання у співпраці з ученими зі штабу NASA. Згідно зі всією зібраною інформацією, дослідники виявили, що глина, для утворення якої обов'язково потрібна вода, утворилася на Червоному Гіганті завдяки специфіці його вулканічних порід, а також тому, що ще не так давно, Марс міг бути покритий наземними і підземними водами. Однак через специфіку його атмосфери, яка значно "тонша" за нашу земну, Сонце за багато мільйонів років висушило поверхню Червоної планети.

Таке відкриття дозволяє припустити, що життя на Марсі може існувати і згодом, при правильному застосуванні технологій та адаптації форм життя, Червоний Гігант може бути колонізований.

Коментарі (0) перегляди: 748