Наука та ІТ  |  14.02.19  |  четвер

В організмі людини виявили 2 тисячі нових бактерій

Дослідники з'ясували, що у кишечнику людей живе значно більше бактерій ніж вважалося до цього.

Точна кількість нових видів бактерій становить 2 тисячі. При вчені зазначають, що в кишечнику мікробів  є рівно у 10 разів більше, аніж всіх інших клітин людини.

При цьому наголошується, що більшість мікроорганізмів, які знаходяться та живуть в кишечнику людини,  були відомі вченим вже давно. Однак, зовсім нещодавно дослідники виявили нові мікроби, які ще називають невловимими.

Відкрити ці нові мікроорганізми вдалося за допомогою найсучаснішого генетичного методу.

Доктор Тревор Лоулі з Інституту Сангера в Хінкстон, який безпосередньо працював над відкриттям, розповів, що за допомогою таких досліджень можна буде створити повну карту травної системи людини. Така карта, у свою чергу дозволить більш детально вивчити і зрозуміти, як ці бактерії впливають на здоров'я організму, а також допоможе краще вивчити причини виникнення хвороб кишечника та шлунка.

Дослідники відзначають, що більшість мікроорганізмів, які вони виявили, є все ж корисними для людини, і вони активно формують імунітет та беруть участь в обмінних процесах. Вчені також додали, що за статистикою найбільш здорову та різноманітну мікрофлора кишечника можна спостерігати у струнких людей. А ось люди із ожирінням і ті, хто віддає перевагу жирній їжі, можуть зіткнутися з розмноженням бактерій, які прискорюють розвиток раку прямої кишки.

Коментарі (2) перегляди: 507