Наука та ІТ  |  18.10.18  |  четвер
 

У США винайшли окуляри, які блокують рекламу

Американські розробники створили спеціальні окуляри, які допомагають людям захистити себе від впливу продуктів зовнішнього маркетингу.

Як повідомляють представники команди стартапу IRL Labs, в рамках якого і була реалізована задумка, винахід, що отримав назву IRL Glasses, цілком можна застосувати в реальному житті. Вони працюють за принципом AdBlock і приховують від людини рекламні оголошення, які передаються за допомогою LED- і LCD-екранів.

Розпізнаючи непотрібну інформацію, окуляри приховують передане рекламодавцем повідомлення, створюючи ефект вимкненого монітора. На жаль, над вдосконаленням винаходу розробникам доведеться ще чимало попрацювати. Наприклад, IRL Glasses працюють тільки під чітко встановленим кутом. Також винахідники не змогли адаптувати окуляри для роботи з усіма моделями смартфонів. Розробники обіцяють виправити помилки, надалі працюючи над покращеними версіями IRL Glasses.

Варто зазначити, що винахід вже заслужив популярність серед потенційних споживачів. На сайті Kickstarter ідея створення IRL Glasses зібрала чималу кількість грошей, істотно перевищуючи необхідну для реалізації задумки суму.

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах

Loading...