Наука та ІТ  |  12.01.19  |  субота

У Бразилії зняли "дощ із павуків"

Незвичайне явище виявилося процесом полювання "соціальних" павуків.

Про це пише журнал Nacked scince.

Природне явище спостерігали в Бразилії, в штаті Мінас-Жерайс. Очевидцям здавалося, що сотні павуків ніби зависли в небі або пересувалися по повітрю. Особливо їх здивував цей феномен, коли одна комаха "залетіла" у відкрите вікно автомобіля. Феномен зняли на відео, однак люди стверджують, що їх видно набагато більше, ніж видно на записі.

Біологи пояснили, що люди мали змогу спостерігати процес полювання павуків Parawixia bistriata. Комахи цього виду ведуть соціальний спосіб життя і полюють спільно. Живуть ці павуки колоніями: день вони проводять у великому спільному гнізді, а ввечері виходять на полювання, розправляючи свою величезну павутину, яка може зловити як комах, так і невеликих птахів. Коли полювання закінчується, вони згортають сіті та йдуть додому. Людському оку ж здається, що павуки парять в повітрі, бо їхня павутина занадто тонка для чіткого сприйняття.

Вчений Адальберто душ Сантуш зазначив, що отрута цих павуків не є небезпечною для життя людей. Укус цієї комахи не болючіший від укусу червоної мурахи.

Нагадаємо, що вчені знайшли термітники розміром з Велику Британію. На території Бразилії знайшли 4000-річні термітники, які покривають велику площу і досі частково населені.

Коментарі (0) перегляди: 793