Наука та ІТ  |  10.11.18  |  субота

Спогади про щасливе дитинство корисні для здоров'я людини

Люди, які люблять згадувати про своє дитинство, здоровіше протягом усього свого життя.

Про це свідчать результати дослідження, що опубліковані в журналі Health Psychology Американською асоціацією психологів.

Згідно з ними, щасливі спогади про дитинство, особливо пов'язані з батьками, роблять людину менш схильним до депресії, а також до розвитку хронічних захворювань вже в дорослому житті.

Вчені вважають, що спогади про щасливі моменти життя допомагають зменшити стрес і змушують людей відчувати себе більш позитивно в цілому. Це полегшує підтримку здорового способу життя нарівні з регулярними фізичними вправами і хорошим харчуванням.

Дослідники використовували дані двох національних представницьких груп за участю 22 тисяч учасників. Перше дослідження стосувалося спостережень за дорослими у віці 40 років протягом 18 років, а друге - за дорослими старше 50 років і старше, яке тривало протягом шести років.

Опитування включали питання про сприйняття батьківської прихильності, загального стану здоров'я, хронічних станів і депресивних симптомів. Учасники обох груп, які відзначали більш високий рівень прихильності до матерів в ранньому дитинстві, в більш пізньому віці мали більш гарне фізичне здоров'я і меншу кількість депресивних симптомів. Ті, хто повідомляв про позитивні спогадах за участю батьків, також відчували менше депресивних симптомів.