Наука та ІТ  |  13.07.18  |  п'ятниця
 

Найдешевше у світі авто зняли з продажу

За 2018 рік виробникам вдалося продати лише одне ультрабюджетне авто, через що проект Tata Nano довелося закрити.

Про це повідомляє видання Autoblog. 

Хетчбек Tata Nano - це дійсно найбюджетніший автомобіль у світі. У його базовій комплектації немає практично нічого: ні ременів безпеки, ні підсилювачів гальм, зовнішніх дзеркал, грубки, ущільнювачів на дверях, звукоізоляції, вентиляції, магнітоли тощо. Іншими словами, набагато простіше сказати що в цій машині є, ніж те, чого в ній немає. А є там чотириступінчата коробка передач, двигун потужністю в 33 кінські сили, задній привід, сидіння, виготовлені з дермантина і 15-літровий бензобак. Звичайно, з такими параметрами машина абсолютно несумісна з європейськими нормами безпеки, але принаймні вона не зможе перевищити швидкість на трасі, тому що максимальна швидкість, яку вичавлює з себе Tata Nano - 100 кілометрів на годину. При всій бідності своєї апаратної частини, машина витрачає 5 літрів на 100 кілометрів, що є середнім показником. 

Хетчбек протестував відомий автомобільний журналіст Джеремі Кларксон, екс-ведучий культової програми "Top Gear". Він заявив, що єдине, чим може похвалитися ця машина - це ціна, проте створити таку дешеву машину може будь-хто. Кларксон зазначив, що якщо підігнати машину під європейські стандарти безпеки, то ціна за неї збільшиться до 4500 фунтів, а платити таку суму за авто, у якого бензобак під сидінням, немає багажника і колеса на трьох гайках - дуже нерозумно.

"Ті, хто вже поїздив на Tata Nano, кажуть, що він набагато краще за мопеди, на яких ганяють відчайдушні індуси. Це все одно що сказати, що сифіліс набагато краще, ніж СНІД."

- сказав Кларксон.

Проте, машина брала участь у багатьох лотореях і аукціонах. Наприклад, першим володарем Tata Nano став чоботар, який збирав гроші на власний автомобіль цілих сім років. А ще в Індії існує демографічна програма, згідно з якою сім'я, що відмовилися мати дітей, має можливість виграти цей автомобіль. Можливо, індійській владі слід задуматися над тим, щоб вигадати дещо більш мотивуюче.

Продаж автомобіля з самого початку йшов непогано. Так, ще перед випуском автомобіля бажання володіти хетчбеком виявили 201 тисяча чоловік. Однак після кількох років попит різко впав. За 2014 рік було продано всього 18.5 тисяч автомобілів, при тому, що завод розрахований на виробництво 20-ти тисяч автомобілів на місяць.

Маркетологи Tata Nano вважають, що антирекламу марці автомобіля зробила її популярність як найдешевшого автомобіля у світі. Трохи пізніше була прийнята спроба зробити дизайн авто більш привабливим для клієнтів, і вийшло, однак, дуже непогано, але за 2018 рік все одно вдалося продати тільки одну машину, що змусило виробників взагалі зняти її з продажу.

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах

Loading...