Наука та ІТ  |  23.05.19  |  четвер

Любов до собак закладена в генах, - Вчені

Дослідники із Уппсальского університету в Швеції виявили доволі несподівану причину, через яку люди заводять собак.

Провівши дослідження із 35 тисячами пар близнюків, вони виявили генетичну мутацію, яка може бути пов'язана з любов'ю до цих тварин. Про наукове відкриття повідомляє Scientific Reports.

У експерименті вчених взяли участь як гомозиготні (з однаковим набором генів), так і гетерозиготні близнюки. В цілому, бажання завести собаку виявилося на 50% обумовлено особливостями генома. Примітно, що серед жінок цей показник досягав 60%.

Згідно із науковими даними вважається, що люди приручили собак близько 15 тисяч років тому. Однак деякі вчені піддають сумніву такі дати і вважають, що це могло статися і раніше, ще в кам'яному столітті.

Науковці вважають, що собаки допомагали стародавнім людям полювати, тому любов до вихованців і вміння доглядати за ними могли бути важливі для виживання, і тому закріпилися в ДНК.

Автори дослідження планують продовжити свою наукову діяльність у цьому напрямку, з'ясовуючи, який саме ген відповідає за такі властивості.

Коментарі (0) перегляди: 959