Наука та ІТ  |  18.08.17  |  п'ятниця

До Землі наближається найбільший астероїд в історії спостережень

1 вересня біля Землі пролетить величезний астероїд "Флоренція", який наблизиться до нашої планети на 7 млн км, що в 18 разів далі, ніж до Місяця.

Вчені виявили наближення до Землі астероїда, який виявився найбільшим за весь період систематичних спостережень NASA за потенційно небезпечними навколопланетного об'єктами, розпочатому наприкінці 1980-х років.

Про це повідомляє американське аерокосмічне агентство.

Об'єкт діаметром 5 км опиниться на мінімальній віддалі від планети (7 млн км або 18 відстаней між Землею та Місяцем) 1 вересня цього року.

"Багато відомих астероїдів підходило ближче до Землі, ніж "Флоренція" 1 вересня, але всі вони менші. "Флоренція" - найбільший астероїд, який наблизиться до Землі так близько після введення програми НАСА з виявлення та відстеження навколоземних астероїдів",

- зазначив Пол Ходас з Центру досліджень навколоземних об'єктів.

При цьому вчені запевнили, що астероїд не є небезпечним для Землі. Раніше "Флоренція" зближувалася з нашою планетою в 1890 році.
Астероїд відкрили в 1981 році. Цьогоріч його можна буде побачити наприкінці серпня та на початку вересня через телескоп у сузір'ях Південної Риби, Козерога, Дельфіна і Водолія.