Наука та ІТ  |  18.02.18  |  неділя

Американці знайшли джерело вічної молодості

Вчені зі Сполучених Штатів заявили, що виявили джерело вічної молодості репродуктивної функції людини в стовбурових клітинах.

Як повідомляють провідні наукові видання, фахівці Університету Мічигану провели масштабне дослідження - спостерігали за механізмом розмноження плодових мушок і виявили, що вони не старіють на грунті втрати ДНК.

Варто відзначити, що багато організмів, наприклад, дріжджі, можуть старіти тільки після випадання елементів рибосомної ДНК, за допомогою яких відбувається синтез білків рибосом. Американці встановили, що з часом саджання рибосомних генів відбувається у плодових мушок. Ця мутація буде передаватися наступному потомству, а відхилення у самців з віком будуть тільки рости.

Вчені вважають, що такі механізми існують і у кожної людини. Зараз американці продовжують своє дослідження, щоб пізніше встановити реальний життєвий термін людей - на думку вчених, існує перспектива нескінченного оновлення.

Як раніше повідомлялося, дослідники зі Сполучених Штатів провели масштабні експерименти, за результатами яких зробили доволі неочікувану заяву. Американські фахівці встановили ідеальний вік для занять сексом. У дослідженні брали участь близько 5-ти тисяч добровольців різного віку, і фахівці розповіли, в якому віці людина може отримати максимальне задоволення від сексу. За словами Мадлен Кастелланос, психіатра-сексолога, сексуальні можливості розкриваються у чоловіків у віці 64 років, а у жінок - у віці 66 років. Спеціаліст при цьому підкреслила, що пік сексуальності припадає на літній вік через те, що до цього часу люди стають більш розкутими, отримують весь необхідний досвід, а також розширюють межі сексуальних можливостей.

Коментарі (0) перегляди: 762