Наука та ІТ  |  21.02.18  |  середа

Аляска стане тропічної зоною

Фахівці з Норвезького інституту заявили про те, що багато країн не хочуть помічати катаклізмів, які насуваються.

Однак, стрімке танення льодовиків свідчить про початок згубних процесів на планеті. Біля західного узбережжя Аляски дослідники виявили значне зменшення площі крижаного покриву.

Зміна клімату і зменшення площі крижаного покриву поки не турбує фахівців. Тривогу викликає зовсім інше, і сьогоднішня ситуація, навпаки, сприяє хорошим можливостям, наприклад, легкому судноплавству. Однак в найближчі десятиліття, як зазначають норвезькі експерти, така ситуація обернеться природною катастрофою. Північні регіони, такі як Аляска, перетворяться в зони з помірними і навіть тропічними для такої місцевості температурами та завдадуть величезної шкоди економіці.

Фахівці з Норвегії також підкреслили, що льодовики стрімко тануть навіть в зимові місяці, і це демонструє початок процесів, які ніхто не зможе зупинити.

Нагадаємо, що раніше від льодовика Ларсена відколовся величезний айсберг.

Як повідомлялося, виявлено новий спосіб боротьби зі старінням організму. Португальські вчені провели дослідження і виявили новий спосіб боротьби зі старінням, який заснований на запобіганні появи аномального числа хромосом в клітинах. Відомо, що з віком зростає число кількості клітин, в яких виникає зміна числа хромосом.