У львові  |  12.01.22  |  середа
 

"Жодні терміни щодо впровадження е-квитка, названі чиновниками, не були дотримані”

Про це розповів Святослав Товстига під час прямого етеру програми “Народне Толк Шоу” на телеканалі NTA.

Засновник ГО “За якісний транспорт” Святослав Товстига впевнений, що видача персоналізованих карток для оплати проїзду в транспорті не суттєво покращить ситуацію з транспортним колапсом у Львові.

Експерт також наголошує на тому, що темпи видачі цих карток залишаються дуже повільними і не відповідають заявленим чиновниками термінам. Він пояснив, що обіцяні 100 тисяч карток “Леокарт” для пільгових категорій населення, які мерія планує видати за 2 місяці, це лише третина від необхідної кількості, адже всього у Львівській міській територіальній громаді є близько 300 тисяч пільговиків.

“На жаль, автоматизована система оплати корисна місту лише за правильного користування, а зараз виглядає не більше ніж дорогою іграшкою в невмілих руках”,

- переконує Святослав Товстига.

На його думку, допоки місто не стане замовником всіх перевезень на території Львова, ніхто з місцевої влади не може вимагати та забезпечувати мешканцям комфортний та якісний громадський транспорт.

“Громадські перевезення зараз нагадують вільний ринок: є пасажир - є автобус, немає першого, той другого не буде. Я з нетерпінням чекаю, коли не лише коштовні іграшки встановлюватимуть в громадському транспорті, а й дбатимуть за громадський транспорт, маршрути та інше - в комплексі. Вирішення проблем громадського транспорту - це вирішення проблем корків у місті, тому я з нетерпінням чекаю, коли Львів зможе показати приклад всій Україні в сфері транспорту”,

- пояснив засновник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Нагадаємо, як повідомляв "Вголос", у Львові 13 січня починають перший етап впровадження електронного квитка, як його називають чиновники Львівської міської ради. Станом на сьогодні відомо, що спочатку системою будуть користуватися лише пільговики. З близько 300 тисяч пільгових пасажирів, що проживають у Львові, карту «Леокарт» наразі отримали лише 10 тисяч. Понад те, наразі невідома точно дата, коли перевізники міста перейдуть до формату роботи «оплата за кілометр», і перестануть конкурувати таким чином за пасажира. 

Додамо, що точної дати, коли е-квиток у Львові запрацює повноцінно також немає. Різні фахівці називають різні терміни, в діапазоні від червня і до кінця року, або ж навіть у 2023-у році. З огляду на те, що роботи з впровадження електронного квитка у Львові тривають з 2014-го року, а також на велику кількість коштів, які місто інвестувало в цей проєкт, чимало львів'ян обурюється черговому відтермінуванню довгоочікуваного квитка. 

Зауважимо, що з поміж іншого для впровадження електронного квитка львівська влада взяла у 2016-у році кредит на 10 мільйонів євро від ЄБРР, пільговий період якого сплив ще у 2019-у році. 

Про це повідомляє vgolos

 
 

Коментарі (0) перегляди: 452

 

Популярні новини на інших новинних ресурсах

 
 
Спецтема: коронавірус COVID-19
Суспільство • переглядів: 90567
Помер президент хору Орфей
Культурне життя • переглядів: 1314