У львові  |  03.04.18  |  вівторок
 

Транспортна революція у Львові: Е-квиток і відмова від маршруток

Система для проїзду у львівському транспорті за допомогою єдиного квитка запрацює протягом року. Також у місті замінять маленькі маршрутки на великі нові автобуси.

Що відомо про Єдиний електронний квиток

Розробники показали як буде виглядати "Леокарт" - електронний квиток для проїзду у львівському транспорті з можливістю пересадки. Картки будуть мати міську символіку, а назву вони отримали в результаті конкурсу, що проводився серед львів'ян.

Як стверджує глава ЛКП "Львівавтодор" Сергій Журбенко, крім єдиного електронного квитка, який дозволить протягом певного часу здійснювати поїздки міським транспортом із можливими пересадками, залишаться також класичні разові паперові квитки, а також проїзні абонементи на короткий (1-5 діб) і тривалий терміни (1-12 місяців). При цьому збережуться пільги для всіх категорій, зокрема учнів, студентів, пенсіонерів та інших груп населення, що мають на них право.

Єдиний електронний квиток можна буде купити в різних торгових точках міста, а поповнювати через інтернет, термінали, смс та іншими способами.

Пристрої для зчитування Е-квитків встановлять у всіх видах громадського транспорту Львова. Подібні сканери, але вже для перевірки оплати, будуть у контролерів. На лінії їх буде працювати близько 100 чоловік.

Як зазначають у "Львівавтодорі", система буде реалізована таким чином, щоб людина була зацікавлена ​​купити довгостроковий абонемент, як найбільш вигідний варіант. Так, наприклад, вартість річного квитка має бути 1,5 тисячі гривні. Це приблизно 4 грн на добу, з урахуванням того, що пасажир може безлімітно користуватися будь-яким міським транспортом.

Також  варто відзначити, що такий спосіб оплати (Е-квиток і абонемент) не поширюватиметься на міжміські перевезення. Там система якийсь час залишиться старою.

Запровадити користування єдиним електронним квитком у Львові обіцяють в кінці 2018 го або початку 2019 го років.

Відмова від маршруток

Як "Ваші новини" писали раніше, Львів хоче повністю відмовитися від маршруток. Протягом найближчих 5 років наше місто стане першим в Україні, що користуватиметься лише електротранспортом і великими автобусами, зокрема електричними, вітчизняного виробництва.

Про це повідомив перший заступник голови Держаної служби з безпеки на транспорті В'ячеслав Дідковський.

З його слів, у Львові планують повністю відмовитися від послуг приватних перевізників і звільнити міські вулиці від маленьких маршруток, які не відрізняються зручністю, а також хорошим технічним станом.

22 березня на пленарному засіданні депутати Львівської міської ради підтримали петицію про відмову від міських маршруток на користь електротранспорту і великогабаритних автобусів. 

Відзначимо, що виробництво  електричних автобусів планують запустити на базі Стрийського автобусного заводу. Представники китайської компанії "Beijing electric power automatic" вже висловили свою зацікавленість цим проектом.

Збільшення кількості громадського транспорту

Стало відомо, що Львів цього року орендує 150 великих автобусів місткістю не менше 100 чоловік кожен. Для цього депутати міськради виділили 800 млн грн.

Також Європейський банк реконструкції та розвитку профінансує ремонт депо та тролейбусних мереж у місті і надасть Львову 15 млн євро кредиту і 2 млн євро гранту для транспортної реформи. Близько 9 млн євро з цих коштів планують витратити на придбання 50 нових тролейбусів, тендер на закупівлю яких має завершитися влітку цього року. А восени перші нові одиниці електротранспорту мають виїхати на вулиці міста.

Крім того, Львів придбає 30 трамваїв з Німеччини.

Вартість проїзду

Ще до моменту запровадження єдиного електронного квитка вартість проїзду в електротранспорті міста збільшать до 5 грн (зараз 3 грн). Про це раніше говорив міський голова Андрій Садовий. 

Як він стверджує, згідно з попередніми розрахунком, планують зробити вартість одноразової поїздки в тролейбусі або трамваї - 5 грн. При розрахунку за допомогою банківської картки це коштуватиме дешевше - 4 грн. Міський голова також підкреслив, що тариф на проїзд 3 грн, що діє зараз, вже давно не покриває витрат підприємства.

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах