|
||
З 29 вересня оператори колцентру Львівобленерго не прийматимуть показники електроенергіїПро це Dailylviv.com поінформували у Львівобленерго.Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори колцентру «Львівобленерго» не прийматимуть показники електроенергії. Зателефонувавши за номерами 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії. Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори колцентру здійснюватимуть спеціальний обдзвін. Важливо, що безкоштовний номер колцентру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також надалі планується залучення працівників районних підрозділів для отримання й оброблення інформації про аварії від споживачів. Окрім цього, можливість повідомити про відімкнення електроенергії незабаром з’явиться у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram, де вже зараз можна подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну непрацюючого лічильника. Як дистанційно подати показник електролічильника? • SMS-повідомлення на короткий номер 5068. Докладніше можна довідатися на сайті «Львівобленерго». Візит у «Львівобленерго» — лише за попереднім записом Для візиту у «Львівобленерго» діє попередній запис на сайті Допомогу з реєстрацією в електронну чергу можна отримати у колцентрі. Важливо, що у Львові прийом клієнтів здійснюється виключно на вул.Сяйво.10. Про це повідомляє dailylviv Коментарі (
|