Будівництво нового Бескидського тунелю, розташованого на Бескидському перевалі у Карпатах завершилося у 2017 році і коштувало понад 102 млн євро. Він є частиною п'ятого Пан'європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна).
Експлуатаційний ресурс старого тунелю, побудованого в 1886 році, вичерпався: через низьку пропускну здатність тунель став непридатним для використання в межах міжнародного транспортного коридору.
Очікується, що по завершенні будівництва тунель пропускатиме 100 пар потягів на добу замість 47, а швидкість проходження збільшиться з 15-40 до 60—70 км/год.
Тендер на реконструкцію Бескидського тунелю було оголошено у 2006 році. Через 5 років - у 2011-му - почалися підготовчі роботи. У жовтні минулого року, коли будівництво тунелю завершилося, почали прокладати колії. На початку 2018 року в "Укрзалізниці" повідомили, що вже прокладено 2,3 км колій у тунелі та на підходах до нього.