Фінанси  |  16.07.19  |  вівторок
 

В ЧЕСНО розповіли, скільки партії витратили на телерекламу

Лідер за витратами - Радикальна партія, на останньому місці - Сила і честь.

Найбільше коштів на агітаційну рекламу на 18 національних телеканалах витратила Радикальна партія, на другому місці - Українська стратегія Гройсмана, на третьому - Європейська солідарність. Про це за результатами моніторингу повідомляє громадський рух ЧЕСНО.

Рух проаналізувало обсяги та вартість політичної реклами з 21 квітня по 7 липня.

Радикальна партія витратила та телерекламу 45,5 млн грн, Українська стратегія Гройсмана - 44, 7 млн ​​грн, Європейська солідарність - 42,9 млн грн, Опозиційний блок - 40,6 млн грн, Голос - 37, 7 млн ​​грн, Опозиційна платформа - за життя - 33,4 млн грн, Слуга народу - 19,9 млн грн, Батьківщина - 17 млн, Громадянська позиція - 9,1 млн грн, Самопоміч - 4,5 млн грн, Сила і честь - 1,8 млн грн.

Всього з 21 квітня по 7 липня учасники виборів разом витратили близько 307 млн грн на телерекламу.

У Нацраді з теле- і радіомовлення нагадали, що 16 липня набирає чинності закон, згідно з яким матеріали передвиборної агітації повинні бути створені українською мовою.

Про це повідомляє Liga.net

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах