Фінанси  |  22.03.19  |  п'ятниця
 

Омелян анонсував початок в Україні "ери бетонних доріг"

У Мінінфраструктури заявили, що вже відомі дороги, які будуть будуватися з бетонних плит і прослужать не менше 50-ти років.

Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів у Полтавській області, де будуть будувати такі дороги.

Глава відомства проінспектував хід робіт на транспортній розв'язці в районі села Бутенки Кобеляцького району Полтавської області. З його слів, ця дорога — частина стратегічно важливої розв'язки чотирисмугового автобану Київ-Дніпро, який буде здано до кінця 2021 року. Він зазначив, що в Полтавській області дороги будуються з гарантією 28 років, а при нормальному використанні можуть прослужити до 50-ти. "Миколаїв-Кропивницький, об'їзна Житомира — починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються з застосуванням найсучасніших технологій".

Держава проспонсорувала роботи на цій ділянці, вони ведуться в рамках проекту щодо поліпшення стану автодороги Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка. У планах будівництво на цьому місці сучасної автодороги з цементобетонним покриттям, транспортна розв'язка у двох рівнях на перетині автодоріг М-22 Полтава — Олександрія та М-31 Дніпро — Решетилівка, шляхопровід через залізницю в Кобеляцькому районі.

На цей інвестиційний проект направлено рекордний обсяг коштів: у 2017 році - 252 млн грн, у 2018 році - 1 млрд 41 млн 955 тис. Грн, у 2019 році планується профінансувати 800 млн грн.

Примітно, що товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим і стабілізованим ґрунтом — майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) - 26 см. На поздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладають армуючі елементи — заставні штирі. Вони не дають бетонним плитам зміщуватися після нарізки швів.

Нагадаємо, що на Сумщині дорожники застосували "новітню" методику латання ям. Підрядники ремонтували дорогу на ділянці "Шостка-Глухів" за допомогою звичайнісінького чайника зі смолою.

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах