Фінанси  |  09.02.18  |  п'ятниця
 

Міськрада Львова хоче викупити і відновити "ЛАЗ"

Потужності підприємства, яке свого часу викупив і довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін, мерія планує придбати коштом міського бюджету.

8 лютого на офіційному порталі ЛМР було опубліковано відповідний проект ухвали, який незабаром розглянуть депутати.

У разі прийняття документу міськрада визнає доцільним відновлення роботи Львівського автобусного заводу і погодиться на купівлю його об’єктів. Для цього мерія має знайти необхідні кошти, сума яких не вказується.

Профільним департаментам ЛМР доручать здійснити розроблення та подання на розгляд міськради плану створення та втілення інвестиційного проекту "Львів ЛАЗ". Крім того, має бути розроблено і подано порядок викупу/вилучення у власників/розпорядників активів компаній, що працюють на території заводу.

Розгляд проекту ухвали відбудеться під час наступного засідання сесії міськради, 15 лютого.

Львівський автобусний завод перебуває у власності російського бізнесмена Ігоря Чуркіна, який довів підприємство до банкрутства, співвласниками є компанії, зареєстровані у Великобританії та Канаді. Виробництво остаточно зупинилося у 2014 році.

Починаючи з січня поточного року правоохоронці затримали кілька автобусів комунального перевізника "АТП-1", арештованих у зв'язку з заборгованістю у сплаті за автобуси "ЛАЗ", придбані у період 2009-2010 років.

25 січня депутати міськради проголосували за звернення до Генпрокуратури та МВС з проханням про розслідування приватизації "ЛАЗу", відклавши вирішення питання боргів заводу.

Наразі всі рахунки "АТП-1" арештовано, затримано вже 12 комунальних автобусів. Відтак на погодження депутатами ЛМР зараз очікує рішення про створення нового комунального "АТП-2".

Як раніше повідомлялося, згідно з рішенням виконкому Львівської міськради від 12 січня, з приватними компаніями "Міра і К", "Фіакр-Львів" та АТП-14630 укладуть тимчасові договори до проведення конкурсу. У липні 2017 року міська влада передала АТП-1 маршрути, на яких працював перевізник "Фіакр-Львів", а у грудні – маршрути ще двох приватних компаній, АТП-14630 та "Міра і К". Ця передача маршрутів комунальному підприємству була формальною, оскільки перевезення на них продовжували здійснювати приватні компанії-підрядники АТП-1.

 
 

Популярні новини на інших новинних ресурсах

Loading...