Новини по ярлику "здоров'я"

Вчені розповіли скільки потрібно пити вина для довголіття

Дослідники з Каліфорнійського університету зробили неочікувану та дещо сенсаційну заяву про вино. читати повністю>>

Вчені розповіли про головні причини безсоння

Одним із необхідних та ключових інструментів регулювання життєдіяльності організму людини є сон. читати повністю>>

Вчені повідомили про унікальні властивості шоколаду

Дослідники з Італії встановили, що у разі щоденного вживання гіркого шоколаду знижується ризик певних захворювань. читати повністю>>

Вчені розповіли, як на організм впливає прогулянка

Медики зі Сполучених Штатів Америки дослідили важливість щоденних прогулянок на свіжому повітрі. читати повністю>>

Собаки-лікарі: тварини змогли виявити рак легень

Науковці були шоковані чудовими результатами "діагностики" домашніх улюбленців. читати повністю>>

Вчені визначили ще один спосіб зберегти серце здоровим

Науковці із Афінського національного університету провели дослідження в ході якого довели неочікуваний та, на перший погляд, дивний взаємозв'язок. читати повністю>>

В організмі людини виявили 2 тисячі нових бактерій

Дослідники з'ясували, що у кишечнику людей живе значно більше бактерій ніж вважалося до цього. читати повністю>>

Дослідники виявили головну причину появи раку простати

Вчені з Австралії прийшли до висновку, що розвиток раку передміхурової залози може спровокувати велика кількість насичених жирних кислот в раціоні чоловіків. читати повністю>>

Болі в горлі можуть свідчити про смертельну небезпеку, - Вчені

Дослідники із університету Ексетера, з'ясували, що болі в горлі, які ніяк не пов'язані з грипом, ГРВІ та іншими захворюваннями, можуть сигналізувати про розвиток онкології. читати повністю>>

Вчені розповіли про найдоступніші продукти для довголіття

Аби запобігти найнебезпечнішим хворобам, які здатні вагомо скоротити життя людини, буквально необхідно включити до свого щоденного раціону продукти з клітковиною. читати повністю>>