Новини по ярлику "європа"

Комахи вимирають - вчені б'ють на сполох

У Німеччині спостерігається скорочення популяцій комах і павуків. Про це свідчать результати останніх досліджень. читати повністю>>

В 2020 році в Європі з’являться таксі-роботи

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, перший прототип мають представити до кінця 2020 року. читати повністю>>

Вчені виявили величезний континент під Європою

Вчені виявили величезний континент, який існував сотні мільйонів років тому в Середземномор’ї та про який досі не було відомо. Він мав назву Велика Адрія та був завбільшки з Гренландію. читати повністю>>

Розкопали давній цвинтар із похованнями людей із різних частин Європи

Археологи розкопали масове поховання в Уельсі. Небіжчики лежали у кам’яних могилах 400-800 років. Саме у цей період римляни залишили Уельс, намагаючись укріпити провінції сучасної Франції від нашестя варварів. читати повністю>>

У Північну Європу прийшла аномальна спека

В північноєвропейських країнах вже кілька днів метеорологи фіксують температурні рекорди. читати повністю>>

Кількість стихійних лих у Європі може зрости в 50 разів

Так вважають фахівці з Об'єднаного дослідницького центру Єврокомісії в Італії. читати повністю>>

Вчені розповіли, коли частина Європи піде під воду

Фахівці з Об'єднаного дослідницького центру Єврокомісії заявили, що у відносно недалекому майбутньому в Європі відбудеться серія катастрофічних повеней. читати повністю>>

У могилі священика знайшли докази голоду в середньовічній Європі

Вчені з Шеффілдського університету під час розкопок абатства Торнтон виявили рідкісну знахідку - останки священика, який помер в 1317 році. читати повністю>>

Європу накриють руйнівні повені, - Вчені

Фахівці Європейського дослідницького центру попереджають про те, що зовсім скоро на країни Європи насунуться руйнівні повені, які спричинять собою вкрай трагічні наслідки. читати повністю>>

Вчені описали наслідки можливого падіння астероїда на Європу

Науковці змоделювали падіння великих астероїдів на столиці двох європейських країн. Результат дослідження, ймовірно, змусить серйозніше поставитися до загрози впливу з космосу. читати повністю>>