Новини по ярлику "вулкан"

У давньоримському Помпеї археологи виявили рештки коня з упряжжю

Останки тварини виявили на руїнах вілли поблизу міста. Історики припускають, що власник коня не встиг врятуватися від виверження вулкану. читати повністю>>

Вулкан Йеллоустоун може прокинутись в будь-яку хвилину

Сейсмологи попереджають жителів США про те, що знаменитий вулкан Йеллоустоун, який знаходиться в однойменному парку, може почати вивергатися. читати повністю>>

З'явилися вражаючі відео вулкана, що прокинувся в Індонезії

Виверження вулкана Синабунг сталося 18 лютого на індонезійському острові Суматра, передає агентство "Associated Press". читати повністю>>

В Італії прокинувся Везувій
В Італії прокинувся Везувій • більше року тому

Причиною лісових пожеж на схилах Везувію в Італії стало все ж виверження вулкана, який "спав" з 1944 року. читати повністю>>

На Сицилії почалося виверження вулкана Етна

Увечері 27 лютого на острові Сицилія (Італія) почав вивергатися вулкан Етна. З його кратера вилітають зола, шлак і потоки лави. читати повністю>>

Пробудження супервулкана в Італії загрожує всій Європі

Вчені, дослідивши сплячий вулкан біля Неаполя, розташований на території Флегрейских полів, виявили неактивну земну кору і перші ознаки неминучого пробудження. читати повністю>>

Найактивніший вулкан “усміхнувся” світу

Лава з кратера вулкана Кілауеа на найбільшому острові Гаваїв вперше за 3 роки досягла океану. читати повністю>>

Дрон дозволив зазирнути в кратер вулкана

Попри те, що апарат постраждав від екстремальних температур, дослідникам вдалось вилучити з нього фото та відео-матеріали. читати повністю>>

Безпілотник зняв на камеру виверження вулкана

Спеціаліст по безпілотній авіації Ерік Чен та ісландський фотограф Рагнар Сігурдссон 20-го вересня зафіксували на камеру виверження вулкана Бардарбунг. читати повністю>>

03.10.14 | 2621 | 1 | | вулкансвітнаука та ІТ

Останні коментарі