Новини по ярлику "відкриття"

Астрономи виявили екзопланету, на якій іде дощ із розплавленого заліза

Сильний вітер переносить пари заліза на більш холодну нічну сторону, де вони конденсуються в залізні краплі. читати повністю>>

Астрономи вперше сфотографували народження планети

Аналіз показує, що PDS 70b - це гігантська планета з масою, яка в кілька разів перевищує Юпітер. читати повністю>>

На Львівщині відкрили дахову електростанцію за 14 млн грн

Нова дахова сонячна електростанція потужністю 500 кВт запрацювала в смт Запитів Кам’янка-Бузького району Львівщини. читати повністю>>

Найменшу в світі муху назвали на честь Шварценеггера

Асоціацію з відомим актором в ентомолога Брайана Брауна (Brian Brown) з Лос-Анджелеського музею природної історії дрібна комаха викликала через свої "рельєфні" ноги. читати повністю>>

В районі Меконгу відкрили понад 100 нових видів тварин

Всесвітній фонд дикої природи вважає, що для природного середовища тварин існує серйозна загроза, але відкриття нових видів дає "величезну надію". читати повністю>>

У Львові відкрили пам'ятний знак Романові Шухевичу

Відкриття пам'ятного знаку головному командирові УПА відбулося 21 листопада на місці його криївки на вул. Ковельській (мікрорайон Знесіння). читати повністю>>

На Львівщині запрацюють сонячна та вітрова електростанції

Відкриття двох об’єктів альтернативної енергетики в області відбудеться в межах Міжнародного економічного форуму, який проходитиме 26-27 жовтня. читати повністю>>

У Швеції вручили Нобелівську премію з фізики

Цьогоріч вчених відзначили за вирішальний внесок у детектор LIGO і за вивчення гравітаційних хвиль. читати повністю>>

На Львівщині за участі Президента відкрили школу-довгобуд

30 серпня у селі Наварія відбулося відкриття школи, яка є одним з найдавніших освітніх довгобудів Львівщини. читати повністю>>