Новини по ярлику "вчений"

Не унітаз: названо місце у квартирі, де найбільше бактерій

Найнебезпечніші мікроорганізми розмножуються там, де повинна бути практично стерильна чистота. читати повністю>>

Стівена Хокінга поховають поруч з великими вченими минулого

Прах відомого фізика буде спочивати у Вестмінстерському абатстві Лондона поруч з Ісаком Ньютоном і Чарльзом Дарвіном. читати повністю>>

Більшість львівських вчених хоче покинути Україну

Загалом, лише 2% вітчизняних вчених повідомили, що їх рівень наукової діяльності фінансується в достатній мірі. читати повністю>>

Вчений розповів, як позбутися від усіх хворіб за один рік

Марва Оганян, відомий біохімік-цілитель, впевнена, що при правильному харчуванні, а також при частій відмові від їжі всього за один рік можна стати абсолютно здоровою людиною. читати повністю>>

Вчений Стівен Хокінг спрогнозував кінець світу

Британський фізик-теоретик назвав ймовірні причини загибелі людства. На думку Стівена Хокінга, кінець світу настане в найближчу тисячу років. читати повністю>>

Штучний інтелект може занапастити світ, – вчений

Відомий британський фізик-теоретик Стівен Хокінг вважає, що винахід штучного розуму може стати найгіршою подією в історії людства. читати повністю>>

Вчені виявили, що собаки розуміють значення людських слів

Друг людини вміє відрізняти не тільки інтонації, але й реальні слова від набору звуків. читати повністю>>

Науковці створили штучну донорську кров

Зі слів професора Марка Тернера, команда його вчених мала успіх у налагодженні виробництва I-ої групи крові зі стовбурових клітин. читати повністю>>

Українські науковці навчились створювати міні-хмари

Учені з Харкова зібрали "Кліматичну камеру", де створюють штучні хмари та туман, а також вивчають різні способи впливу на опади. читати повністю>>

Науковці з'ясували, чому люди не запам'ятовують свої сни

Причиною виявилось те, що у різних людей по-різному працює область на кордоні скроневої і тім'яної кори головного мозку. читати повністю>>

Останні коментарі

1