Новини по ярлику "вчені"

У США винайшли новий засіб для боротьби з депресією

Відома американська компанія Johnson & Johnson розробила спеціальний назальний спрей, призначення якого - лікувати депресії у пацієнтів з суїцидальними нахилами. читати повністю>>

В організмі людини виявили 2 тисячі нових бактерій

Дослідники з'ясували, що у кишечнику людей живе значно більше бактерій ніж вважалося до цього. читати повністю>>

Як у процесі еволюції змії втратили свої кінцівки

Дослідники проаналізували генетичні зміни та деградацію очей у кількох видів змій. читати повністю>>

Вчені хочуть побудувати космічну станцію на астероїді

Яким би фантастичним не видався цей сценарій, космічна база на астероїді буде вкрай зручною для дослідження космосу. читати повністю>>

Дослідники виявили головну причину появи раку простати

Вчені з Австралії прийшли до висновку, що розвиток раку передміхурової залози може спровокувати велика кількість насичених жирних кислот в раціоні чоловіків. читати повністю>>

Львів'янин став керівником експедиції в Антарктиду

Національний антарктичний науковий центр вперше провів відкритий відбір учасників антарктичної експедиції. Серед 178 претендентів було 32 жінки. читати повністю>>

Вчені з'ясували головну причину ожиріння

Дослідники із дитячої лікарні Лос-Анджелеса і вчені з Кембриджського університету встановили, що найбільше впливає на швидкий набір ваги. читати повністю>>

Болі в горлі можуть свідчити про смертельну небезпеку, - Вчені

Дослідники із університету Ексетера, з'ясували, що болі в горлі, які ніяк не пов'язані з грипом, ГРВІ та іншими захворюваннями, можуть сигналізувати про розвиток онкології. читати повністю>>

Вчені винайшли подушку від храпу

Група американських дослідників на чолі із Лічуань Лю творили новий засіб для ефективного приглушення звуків хропіння. читати повністю>>

Вчені розповіли про причини ранньої сивини

Науковцям вдалось розвінчати найбільш поширений міф про те, що сивина у ранньому віці може з'явитись через сильний стрес. читати повністю>>