Новини по ярлику "світ"

В Африці вчені виявили найстарішу

Учені виявили найстарішу у світі "соціальну мережу", яка зародилася приблизно 50 тисяч років тому і простягнулася на тисячі кілометрів по всій Африці. читати повністю>>

Ракета SpaceX виведе український супутник на орбіту

У четвер, 13 січня, о 17:30 за київським часом заплаований запуск ракети Falcon 9 компанії SpaceX - ракета буде носієм для українського оптичного супутника Січ-2-30. читати повністю>>

Маск заперечив, що його супутники витісняють конкурентів

Ілон Маск відповів на критику про те, що супутники його проєкту Starlink займають занадто багато місця в космосі, і заявив, що на орбітах навколо Землі вистачить місця для "десятків мільярдів" супутників. читати повністю>>

Зонд Juno записав “звук” супутника Юпітера Ганімеда

Команда американської космічної місії Juno із дослідження Юпітера оприлюднила 50-секундний аудіозапис активності магнітного поля навколо супутника Юпітера Ганімеда, повідомляє портал yahoo! news. читати повністю>>

На Марсі під ґрунтом знайшли великі поклади льоду

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Space.com. читати повністю>>

Зонд Parker вперше в історії пролетів через верхні шари атмосфери Сонця – NASA

Сонячний зонд NASA Parker пролетів через верхні шари атмосфери Сонця – так звану корону – і взяв там зразки частинок і магнітних полів. читати повністю>>

Ілон Маск став «Людиною року» за версією журналу Time

Як передає Укрінформ, про це повідомляється на сторінці видання у Твіттері. читати повністю>>

Британія до 2033 року відмовиться від 2G і 3G

Велика Британія планує поступово відмовитися від послуг мобільного зв'язку 2G і 3G до 2033 року, щоб перейти на 5G і 6G. читати повністю>>