Новини по ярлику "світ"

Політ на Марс може пошкодити головний мозок людини, - NASA

В ході дослідження експерти помістили групу добровольців в умови, наближені до умов на Марсі. читати повністю>>

Google випустить важливе оновлення Android

Корпорація Google продовжує змінювати дизайни своїх додатків. Існує версія, що таким чином вона підводить їх під стиль Android 9.0 Pie. читати повністю>>

Вчені розшифрували послання, написане 300 років тому

Дивне подія відбулася в монастирі Пальма-ді-Монтехіаро на Сицилії. Монахиня на ім'я сестра Марія Кросіфісса делла Консезіоне сказала, що в неї вселився диявол. читати повністю>>

Вчені виявили найстаріший континент

Група дослідників із Плімутського університету зробила відкриття, яке, схоже, змусить внести зміни до підручників з географії. читати повністю>>

В Ізраїлі знайдено пиво, якому 13 тисяч років

За весь час розкопок, археологи знайшли чимало цікавих, древніх, дорогоцінних речей, які в результаті були відправлені в ті, чи інші музеї, або ж місця зберігання. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб озеленити Сахару

Незважаючи на значні розміри Сахара продовжує зростати. За останню сотню років розміри пустельної зони збільшилися на 10%. читати повністю>>

Астрономи отримали унікальний знімок галактики-монстра

Вперше в історії астрономи отримали докладне зображення галактики COSMOS-AzTEC-1, яка народжує нові зірки в 1 тисячу разів швидше, ніж Чумацький шлях. читати повністю>>

На Землю насувається

Приблизно половина всіх випадків захворювання раком і більшість смертей до кінця поточного року буде зафіксована в Азії. читати повністю>>

Дизайнер Октав де Голль розробив пляшку, з якої можна пити ігристе вино у невагомості. читати повністю>>

Вчені з'ясували, що допоможе уникнути тривожності і стресу

Експерти намагалися з'ясувати, наскільки допомога іншим людям здатна захистити людину від тривожності, стресу та інших негативних емоцій, до яких схильні люди. читати повністю>>