Новини по ярлику "схуднення"

Вчені зробили сенсаційне відкриття про правила схуднення

Група дослідників заявила про те, що бажаючі схуднути повинні просто змінити час сніданку та вечері, і вже через короткий час вони побачать результат. читати повністю>>

Вчені знайшли новий спосіб для боротьби із зайвою вагою

Позбутися від надлишкових кілограмів, а також зменшити голод можна і без активних занять спортом та найсуворіших дієт. читати повністю>>

Вчені розробили новітній препарат для схуднення

Науковці з медичного відділення Техаського університету заявили про створення препарату, який допомагає скинути зайву вагу без занять спортом чи жорстких дієт. читати повністю>>

Біологи розкрили ще один метод корекції фігури

Вчені з Пенсільванського університету розповіли, що споживання невеликих порцій їжі протягом дня пригнічує нейрони, які відповідають за відчуття голоду. читати повністю>>

Вчені виявили унікальну властивість чорного чаю

Фахівці з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі прийшли до висновку, що такий напій, як чорний чай, допомагає позбутися від зайвих кілограмів, якщо пити його правильно. читати повністю>>

Вчені розповіли про поєднання продуктів, що допомагає худнути

Фахівці з американського Університету біологічних досліджень в Арізоні заявили про те, що швидко скинути зайву вагу можна за допомогою звичайної кави, але все не так просто. читати повністю>>

Дієтологи розповіли, як потрібно харчуватися, щоб схуднути

Вчені з США провели дослідження, яке допомогло визначити найкращий час для їжі. Виявилося, що вживаючи в певні години їжу, людина може легко схуднути. читати повністю>>

Моделі plus-size підвищують самооцінку жінок, - Вчені

Науковці з Університету штату Флорида відзначають, що жінки більш схильні звертати увагу на інформацію в ЗМІ про моделей середньої статури або plus-size, ніж на худих моделей. читати повністю>>

Вчені назвали унікальний продукт, який сприяє довголіттю

На думку фахівців зі Сполучених Штатів, існує тільки один продукт, який сприяє довголіттю і одночасно допомагає людині скинути зайві кілограми. читати повністю>>

Експерти назвали продукт, який допомагає скинути зайву вагу

Фахівці зі Сполучених Штатів провели масштабне дослідження і заявили про те, що тільки один продукт допоможе швидко розлучитися із зайвими кілограмами. читати повністю>>