Новини по ярлику "науковці"

Рада покличе науковців на поміч у писанні законів

При голові Верховної Ради створять Науково-консультативну раду, до якої увійдуть науковці, і яка працюватиме над покращенням українського законодавства. читати повністю>>

Україна придбала легендарний британський криголам  James Clark Ross

У Національному антарктичному науковому центрі повідомили, що сьогодні підписали із Великобританією акт про купівлю Україною криголаму James Clark Ross («Джеймс Кларк Росс»). читати повністю>>

На станцію «Академік Вернадський» в Антарктиді неочікувано повернулися пінгвіни

На українську станцію «Академік Вернадський» в Антарктиді неочікувано повернулися пінгвіни, повідомив Національний антарктичний науковий центр. читати повністю>>

Загадкові смерті керівників справами НАН: стало відомо, за що могли вбити науковців

Академіки чи махінатори? Діяльність НАН України останніми роками викликає чимало питань, адже елітні землі та підприємства, які могли б приносити державі прибуток, віддають в оренду за безцінь або взагалі можуть втратити. Як вітчизняні науковці розбазарили власне майно? З’ясовувала Ася Шевченко. читати повністю>>

Розкрили дані іноземців, які працювали в СРСР над атомною зброєю

Опублікували засекречені документи щодо створення першої радянської атомної бомби. Її активною розробкою займалися фахівці з гітлерівської Німеччини, які прибули в СРСР після війни. читати повністю>>

Французькі вчені завели акаунт бджоли-інфлюенсера в Instagram

Вчені з французького фонду BEE FUND, який займається захистом популяції бджіл у світі, створили сторінку в Instagram для привернення уваги до проблеми зникнення бджіл. Усі дописи на сторінці публікуються від першої особи — бджоли Бі. На бджолу-інфлюенсера підписані понад 100 тисяч людей. читати повністю>>

Багаторічні трави зменшують вплив водної ерозії на 60-80% — науковці

Вчені Інституту зернових культур НААН України встановили, що ерозія швидко згасає в разі задерніння поля й перебуває на низькому рівні, допоки зберігається суцільний трав’яний покрив. читати повністю>>

Життя біля моря покращує психічне здоров'я та робить людей щасливішими — дослідження

Британські вчені з Університету Ексетера виявили, що життя біля моря покращує психічне здоров'я, допомагає в боротьбі з тривожністю, депресією, а також робить людей щасливішими. читати повністю>>

Вчені вперше виростили м'ясо в космосі

Ізраїльські науковці зі стартапу Aleph Farms вперше виростили м'ясо на Міжнародній космічній станції. читати повністю>>

Нобелівську премію з фізики присудили за відкриття екзопланет та у теоретичній космології

Нобелівську премію з фізики за 2019 рік розділили Джеймс Піблс (1/2) за теоретичні відкриття фізичної космології і Мішель Майо і Дідьє Кело (по 1/4) за відкриття екзопланет на орбіті навколо сонцеподібної зірки. читати повністю>>

Спецтема: коронавірус COVID-19
Суспільство • переглядів: 90583