Новини по ярлику "науковці"

Загадкові смерті керівників справами НАН: стало відомо, за що могли вбити науковців

Академіки чи махінатори? Діяльність НАН України останніми роками викликає чимало питань, адже елітні землі та підприємства, які могли б приносити державі прибуток, віддають в оренду за безцінь або взагалі можуть втратити. Як вітчизняні науковці розбазарили власне майно? З’ясовувала Ася Шевченко. читати повністю>>

Розкрили дані іноземців, які працювали в СРСР над атомною зброєю

Опублікували засекречені документи щодо створення першої радянської атомної бомби. Її активною розробкою займалися фахівці з гітлерівської Німеччини, які прибули в СРСР після війни. читати повністю>>

Французькі вчені завели акаунт бджоли-інфлюенсера в Instagram

Вчені з французького фонду BEE FUND, який займається захистом популяції бджіл у світі, створили сторінку в Instagram для привернення уваги до проблеми зникнення бджіл. Усі дописи на сторінці публікуються від першої особи — бджоли Бі. На бджолу-інфлюенсера підписані понад 100 тисяч людей. читати повністю>>

Багаторічні трави зменшують вплив водної ерозії на 60-80% — науковці

Вчені Інституту зернових культур НААН України встановили, що ерозія швидко згасає в разі задерніння поля й перебуває на низькому рівні, допоки зберігається суцільний трав’яний покрив. читати повністю>>

Життя біля моря покращує психічне здоров'я та робить людей щасливішими — дослідження

Британські вчені з Університету Ексетера виявили, що життя біля моря покращує психічне здоров'я, допомагає в боротьбі з тривожністю, депресією, а також робить людей щасливішими. читати повністю>>

Вчені вперше виростили м'ясо в космосі

Ізраїльські науковці зі стартапу Aleph Farms вперше виростили м'ясо на Міжнародній космічній станції. читати повністю>>

Нобелівську премію з фізики присудили за відкриття екзопланет та у теоретичній космології

Нобелівську премію з фізики за 2019 рік розділили Джеймс Піблс (1/2) за теоретичні відкриття фізичної космології і Мішель Майо і Дідьє Кело (по 1/4) за відкриття екзопланет на орбіті навколо сонцеподібної зірки. читати повністю>>

У Львові створять комунальні лабораторії для юних вчених

Депутати Львівської міської ради проголосували за створення комунальної установи "Львівська система дослідників". Відповідне рішення на останній сесії підтримало 45 депутатів. читати повністю>>

В Австралії знайшли кістки «залізного дракона»

Австралійські палеонтологи відкрили новий вид птерозавра, який, очевидно, надовго пережив своїх родичів. Стародавні останки знайшов в штаті Квінсленд місцевий фермер Боб Елліот ще в 2017 році. читати повністю>>

Вчені навчилися зважувати китів за допомогою безпілотників

Учені навчилися зважувати найбільших морських жителів — китів за допомогою безпілотників. читати повністю>>