Новини по ярлику "мозок"

Клітини пам'яті: Як мозок дозволяє нам

Здатність мозку кодувати події у часовому порядку, а згодом видавати їх у вигляді цілісних і послідовних спогадів для науки – таємниця, завіса якої поступово відкривається. читати повністю>>

Для чого нам сновидіння: неочікувана відповідь вчених

На думку вчених, під час сну мозок сортує спогади та стирає з пам'яті непотрібну інформацію. читати повністю>>

АМЕРИКАНСЬКІ ВЧЕНІ ВИРОСТИЛИ МОЗОК, ЯКИЙ ВЧИТЬСЯ

У Каліфорнійському університеті довели, що мозок сприймає текстові та аудіокниги однаково. читати повністю>>

Вчені: Після смерті мозок людини функціонує ще декілька годин

Згідно з останніми дослідженням, свідомість людини може залишатися живою ще кілька годин після смерті тіла. читати повністю>>

Поганий сон у підлітків викликає смертельні захворювання мозку

Американські вчені розповіли, наскільки важливий у підлітковому віці здоровий сон. Згідно із дослідженнями, його відсутність чи погана якість можуть мати фатальні наслідки. читати повністю>>

Вчені пояснили, чому людям не подобається звук власного голосу

Люди постійно чують свою мову, однак дуже дивуються, як їхні голоси звучать з боку. читати повністю>>

Теорію свідомості виявили у семимісячних дітей

Здатність об'єктивно оцінювати інформацію, доступну іншим людям, й оцінювати на її основі правильність суджень з'являється у дітей вже у віці семи місяців. читати повністю>>

Вчені навчилися зчитувати спогади після смерті

Визначати характер спогадів навіть після смерті ізраїльські науковці навчилися за "відбитками" білків у певних зонах мозку. читати повністю>>

Вчені розповіли, як думки рухаються через мозок

Вивчити траєкторію руху думок в головному мозку вдалося нейробіологам з Каліфорнійського університету в Берклі. читати повністю>>

Вчені навчили овець розрізняти людські обличчя

Вчені, що працюють в Кембриджському університеті хотіли довести, що мозок овець розвинений так само, як у мавп, і вони здатні впізнавати знайомі обличчя. читати повністю>>

Останні коментарі

1