Новини по ярлику "медицина"

Вчені виявили залежність статі дитини від ваги батька

Науковці з Китаю провели аналіз статистичних даних і дійшли висновку, що від повних чоловіків на порядок частіше народжуються хлопчики, а від худих - дівчатка. читати повністю>>

Медики пояснили, що лікування безпліддя шкодить психіці

Американські вчені з'ясували, що лікування безпліддя негативно відбивається на психіці людини. читати повністю>>

Вченим вдалося заморозити вагітність

Науковці зі США змогли призупинити розвиток вагітності на один місяць, не завдавши шкоди ембріону. читати повністю>>

Вчені виявили нові методи в лікуванні хвороби Паркінсона

Дослідники знайшли нові деталі того, як ключовий клітинний протеїн може привести до створення лікування нейродегенеративних порушень. читати повністю>>

ЗМІ назвали найважливішу подію в науці в Україні в 2016 році

Лікарі Інституту серця під керівництвом Бориса Тодурова за допомогою німецьких хірургів пересадили штучне серце. читати повністю>>

Названо головні наукові відкриття у сфері здоров'я 2016 року

Оприлюднено список найважливіших подій у сфері науки та медицині, що відбулися у цьому році. читати повністю>>

Хірурги відкрили новий орган в організмі людини

Ірландські медики запропонували класифікувати брижі як самостійний орган людського організму. читати повністю>>

Дослідження: пацієнти лікарів-жінок помирають рідше

Вчені з Гарвардського університету дійшли висновку, що випадки смертей серед пацієнтів, яких лікують медики-жінки, трапляються рідше. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб визначати інтелект людини

Американські вчені знайшли спосіб визначати інтелект. Відзначається, що це стало можливим завдяки детальному скануванню мозку. читати повністю>>

Вчені знайшли в мумії дитини смертельний вірус

Вчені з Литви та Фінляндії виявили смертельний вірус в муміфікованому тілі дитини, похованого між 1643 і 1665 роками в склепі костьолу Святого Духа у Вільнюсі. читати повністю>>