Новини по ярлику "медицина"

Вчений розповів, як можна позбутися від будь-якої залежності

Нейробіолог і психолог Марк Льюїс переконаний, що різні види залежності, типу алкогольної, ігрової, наркотичної, однаково впливають на структуру зв'язків в головному мозку людини. читати повністю>>

Вчені навчилися діагностувати грип по видиху

У Сполучених Штатах Америки фахівці створили систему, що вміє визначати хвороби згідно з хімічним складом людського видиху. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб

Спеціальна система розроблена для того, щоб повністю паралізовані пацієнти могли спілкуватися. читати повністю>>

В Іспанії створили біопринтер, що друкує людську шкіру

Іспанські вчені створили прототип для 3D біопринтера, що здатний друкувати матеріал, повністю ідентичний людській шкірі. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб

Перепрограмовані клітини людської шкіри зуміли відновити мозок гризунів, використаних в експерименті. читати повністю>>

Медики знайшли унікальний метод лікування еректильної дисфункції

Фахівці стверджують, що тепер чоловіки, які живуть з таким діагнозом, зможуть вилікуватися, не вдаючись до застосування різних хімічних препаратів. читати повністю>>

Вчені виявили залежність між датою народження і смертністю дітей

Вчені з Колумбійського університету (США) встановили кореляцію між датою народження і рівнем дитячої смертності, а також ризиком прояву хронічних захворювань. читати повністю>>

Дослідники знайшли спосіб боротися зі стійкістю бактерій

Вченим вдалося створити молекулу, яка знижує резистентність бактеріальних інфекцій до антибіотиків, що дозволить медикам серйозно просунутися в лікування різних захворювань. читати повністю>>

Вчені виявили залежність статі дитини від ваги батька

Науковці з Китаю провели аналіз статистичних даних і дійшли висновку, що від повних чоловіків на порядок частіше народжуються хлопчики, а від худих - дівчатка. читати повністю>>

Медики пояснили, що лікування безпліддя шкодить психіці

Американські вчені з'ясували, що лікування безпліддя негативно відбивається на психіці людини. читати повністю>>