Новини по ярлику "еволюція"

Стародавні люди встали на ноги завдяки зіркам, - Вчені

Американські дослідники із Університету Канзасу, висунули нову теорію пояснення еволюції від примата до людину прямоходячої. читати повністю>>

Вчені: людство еволюціонує у

За останні сто років людство стало набагато розумнішим, проте більш ледачим. Втім, еволюція за останнє сторіччя за різними напрямками демонструє і позитивну, і негативну динаміку. читати повністю>>

Вчені в бурштині знайшли пір'я динозавра

Сенсаційна знахідка в М'янмі може істотно змінити сучасні уявлення про еволюцію динозаврів та птахів. читати повністю>>

Кесарів розтин впливає на еволюцію людини, - вчені

Австрійські науковці припускають, що у найближчі десятиліття жінки будуть практично завжди народжувати за допомогою операції. читати повністю>>

Антропологи відшукали останки древніх хоббітів

Міжнародна група вчених, проаналізувавши останки стародавніх людей, підтвердили існування хоббітів, про походження яких антропологи сперечалися більше десятка років. читати повністю>>

Людські жертвопринесення виявилися запорукою стабільності еліт

Міжнародна команда дослідників прийшла до висновку, що жертвопринесення в суспільствах могли використовуватися для підтримки соціальної нерівності і високого становища еліт. читати повністю>>

Біологи назвали найбільш древню тварину на Землі

Вчені з Массачусетського технологічного інституту провели генетичний аналіз органічних молекул, знайдених у каменях, вік яких становить 640 млн років. читати повністю>>

Першими використовувати зброю на полюванні почали жінки

До такої гіпотези приматологів підштовхнуло дослідження поведінки шимпанзе з дротиками. Результати наукової роботи були представлені в журналі Royal Society Open Science. читати повністю>>

Люди перемогли неандертальців завдяки собакам

Таке припущення у своїй новій книзі висунула американський антрополог Пет Шипмен. читати повністю>>

Науковці відкрили одну з таємниць еволюції

Вчені дослідили можливості найменшого з відомих літаючих динозаврів – мікрораптора, який жив близько 130 мільйонів років тому на території сучасного Китаю. читати повністю>>