Новини по ярлику "експеримент"

Instagram проводить експеримент, дозволяючи користувачам приховувати «лайки»

Таким чином розробники хочуть зменшити тиск, який відчувають користувачі, через потребу схвалення від інших. читати повністю>>

Ще одна китаянка завагітніла внаслідок редагування генів

Після розслідування було виявлено, що вчений застосовував неперевірену технологію для незаконного редагування генів ембріонів людини. читати повністю>>

Вчені винайшли нове знеболювальне, яке не викликає звикання

Експериментальний препарат може бути променем світла, адже допоможе скоротити кількість смертей, спричинених через передозування сильних знеболювальних. читати повністю>>

Міносвіти впроваджує експериментальний курс для 10-х класів

Програми розроблено для класів суспільно-гуманітарного, спортивного та художньо-естетичного спрямування. читати повністю>>

Штучний інтелект аналізує документи краще за юристів

Розроблений "LawGeex" штучний інтелект підкреслив свої знання в галузі юриспруденції, показавши за 26 секунд середній показник знання законів і документів на рівні 94%. читати повністю>>

У США завершився експеримент з імітації життя на Марсі

На Гаваях шестеро учасників експерименту покинули спеціальний комплекс на схилі сплячого вулкану Мауна-Лоа, в якому перебували з 19 січня цього року. читати повністю>>

За 60 днів лежання вчені заплатять 15 тисяч євро

Вчені виявили бажання вивчати вплив тривалої невагомості на організм людини під час космічних подорожей. читати повністю>>

Світлодіоди негативно впливають на все живе, - вчені

Британські науковці дослідили вплив світлодіодного освітлення на розвиток живих організмів та зробили невтішний висновок. читати повністю>>

У США стартував експеримент, що імітує політ на Марс

Новий науковий експеримент з імітації умов польоту на Марс почався на Гавайських островах і повинен тривати близько восьми місяців. читати повністю>>

Вчені виявили, що собаки розуміють значення людських слів

Друг людини вміє відрізняти не тільки інтонації, але й реальні слова від набору звуків. читати повністю>>

Останні коментарі

1