Новини по ярлику "дослідження"

Вчені розповіли про зв'язок між ліворукістю і формою обличчя

Американські вчені довели, що люди з тонкими рисами обличчя набагато частіше є лівшами, ніж люди з великим підборіддям. читати повністю>>

Вчені заявили про новий метод блокування ракових пухлин

Учені з Гарвардської медичної школи зробили прорив в методиці лікування онкологічних захворювань. читати повністю>>

На людство чекає вимирання вже в 2050 році, - Футурологи

Відомі футурологи висловили припущення про те, що вже до 2050 року на Землі не залишиться людей, і вимирання людства пов'язано зі стрімким розвитком штучного інтелекту. читати повністю>>

Людство готується до відкриття позаземного життя, - NASA

Томас Цурбухен, помічник директора американського космічного агентства, заявив про те, що людство стоїть на порозі відкриття позаземного життя, і це станеться зовсім скоро. читати повністю>>

Дослідники виявили гусениць, здатних харчуватися поліетиленом

Личинка великий воскової молі вважається шкідником в Європі, тому що вона діє як паразит в колоніях бджіл. читати повністю>>

Вчені радять спортсменам пити пиво після тренувань

Фахівці з Університету Сент-Ендрюса провели дослідження і прийшли до дуже несподіваних висновків. читати повністю>>

Вчені виявили в атмосфері Землі надгарячі

Дослідники з канадського університету Калгарі виявили, що в сотнях кілометрів над поверхнею Землі утворюються "річки" газу, температура яких сягає 3 тисяч градусів Цельсія. читати повністю>>

Вчені назвали продукти, які можуть запобігти появі раку

Фахівці виявили унікальне з'єднання, що міститься в таких продуктах, як гриби, сири, соєві продукти, кукурудза, бобові та цільні зерна. читати повністю>>

Вчені назвали нову причину загибелі людства

Міжнародна група дослідників стверджує, що в майбутньому людство чекає загибель через зсув ядра Землі. читати повністю>>

У могилі священика знайшли докази голоду в середньовічній Європі

Вчені з Шеффілдського університету під час розкопок абатства Торнтон виявили рідкісну знахідку - останки священика, який помер в 1317 році. читати повністю>>