Новини по ярлику "дослідження"

У Єгипті знайшли дві стародавні гробниці

Археологи виявили у селі Мут, яке знаходиться в оазисі Дахла в Лівійській пустелі приблизно у 350 км на захід від долини Нілу, стародавні гробниці часів Римської. читати повністю>>

Вчені розповіли, які частини тіла й органи можуть рости все життя

Дослідники з'ясували, що після завершення статевого дозрівання людина припиняє рости. читати повністю>>

Вчені розповіли про найдоступніші продукти для довголіття

Аби запобігти найнебезпечнішим хворобам, які здатні вагомо скоротити життя людини, буквально необхідно включити до свого щоденного раціону продукти з клітковиною. читати повністю>>

До Землі наближається страшний ураган темної матерії, - Вчені

Астрономи повідомили про те, що Сонячна система зараз знаходиться у самому центрі неймовірної космічної події. читати повністю>>

Інфраструктура в Арктиці буде практично знищена до 2050 року

Усе будівництво інфраструктури в Арктиці колись давно будувалося без урахування можливої ​​зміни клімату. читати повністю>>

Космічний зонд NASA передав сигнал на Землю

Іще взимку 2006 року у космос, на відстань 4 млрд миль до краю Сонячної системи запустили зонд під назвою New Horizons. читати повністю>>

Китайський космічний апарат приземлився на Місяці

Китай вперше в історії успішно здійснив посадку на зворотному боці Місяця космічного апарату "Чан'е-4". читати повністю>>

Вчені дослідили вплив антибіотика на кишківник

У процесі дослідження вчені вивчили генетичні зразки 900 тисяч чоловіків і жінок, що приймають широко застосовуваний антибактеріальний препарат ципрофлоксацин. читати повністю>>

Походи до музею та кіно у два рази зменшують ризик депресії

Дослідження велося протягом 10-ти років у Британії і тільки зараз були опубліковані його результати. читати повністю>>

Дарувати подарунки приємніше, ніж їх отримувати, - Вчені

Дослідники вирішили перевірити існуючи думку про те, що дарувати подарунки завжди приємніше, ніж їх отримувати. читати повністю>>