Новини по ярлику "дослідження"

Вчені знайшли новий метод боротьби з нікотиновою залежністю

Одвічна проблема курців - немає сил зав'язати з курінням. Дослідники вважають, що в цьому випадку не сил не вистачає, а знань. читати повністю>>

За кольором очей можна дізнатися таланти людини, - Дослідники

Вчені з Університету Луисвилла в Сполучених Штатах Америки впевнені, що колір райдужної оболонки ока здатний багато розповісти про таланти їх власника. читати повністю>>

Астрофізики заявили про наявність

У найближчих галактиках існують чорні діри, які поглинають мінімальну кількість зірок, що свідчить про стримування "апетиту". читати повністю>>

Вчені встановили, що робота з дому завдає шкоди здоров'ю

Дослідники з'ясували, що віддалена робота може викликати безсоння і депресивні стани. читати повністю>>

Дослідники розкрили несподівані властивості вітаміну D

Міжнародний колектив медиків виявив нові властивості вітаміну D. Присвячене цьому дослідження опубліковано в журналі "British Medical Journal". читати повністю>>

Вчений розповів, як можна позбутися від будь-якої залежності

Нейробіолог і психолог Марк Льюїс переконаний, що різні види залежності, типу алкогольної, ігрової, наркотичної, однаково впливають на структуру зв'язків в головному мозку людини. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб продовжити молодість

Американські дослідники з Університету Брігама Янга відкрили революційний спосіб уповільнення старіння. читати повністю>>

Дослідники знайшли спосіб перемогти невиліковну атрофію м'язів

Вчені з Вашингтонського університету змогли вилікувати мишей від важкого спадкового захворювання, що приводить до м'язової дистрофії. читати повністю>>

Вчені з'ясували чому жінки не поспішають народжувати дітей

По всьому світу представниці прекрасної статі все частіше приймають рішення про народженні першої дитини не раніше 30-ти років. читати повністю>>

Дослідники розкрили факти про сприйняття звуків і шумів людиною

Науковці з'ясували, що звук і шум - це зовсім не одне і те ж для людини. Виявилося, що критичною для людини силою звуку є 100 децибел. читати повністю>>