Новини по ярлику "дослідження"

Лід в Арктиці тоншає вдвічі швидше, ніж вважалося — дослідження

Морський лід в прибережних районах Арктики тоншає вдвічі швидше, ніж вважалося раніше. читати повністю>>

Відтепер в інстаграмі можна приховати кількість лайків

З 26 травня в інстаграмі можна приховати кількість лайків. читати повністю>>

Вчені виявили зв'язок між стресом та статтю дитини

Іспанські вчені виявили, що стрес може впливати на стать дитини. Зокрема, у жінок з підвищеним рівнем гормону кортизолу частіше народжувались дівчинки. читати повністю>>

Неандертальці могли зникнути з Європи раніше, ніж вважалося – нове дослідження

Науковці кажуть, що скам’янілості, виявлені в печері у Бельгії, вказують на те, що неандертальці зникли з Європи на тисячі років раніше, ніж вважалося досі. читати повністю>>

У Британії в рамках першого у світі дослідження коронавірусом заразять 90 добровольців

Британський орган з питань етики клінічних випробувань дав дозвіл на перше у світі дослідження, яке передбачає зараження добровольців коронавірусом. Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на The Guardian. читати повністю>>

Вчені відкрили новий вид отруйного павука, який може мешкати в будинках у людей

Новий вид членистоногих був виявлений вченими з Національного автономного університету Мексики і отримав назву Loxosceles tenochtitlan. читати повністю>>

У Києві презентували дослідження про стан пам’яток в окупованому Криму

Проєкт «Порушення норм міжнародного гуманітарного права в умовах збройного конфлікту: захист культурної спадщини», який реалізовувався за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», допоміг системно боротися зі знищенням культурної спадщини Криму. читати повністю>>

У Львові провели екологічне дослідження

Працівники «Інституту міста» провели спільно з компанією «Соцінформ» дослідження «Якість життя у Львові 2019» щодо актуальної екологічної ситуації у місті. читати повністю>>

Кількість охочих взяти участь в антарктичній експедиції України подвоїлася

На місця науковців у 25-у Українську антарктичну експедицію (УАЕ) на 2020-2021 роки подалося удвічі більше кандидатів, ніж торік у 24-у експедицію. Про це повідомив директор Національного антарктичного наукового центру МОН Євген Дикий, коментуючи підсумки прийому документів у 25-у УАЕ. читати повністю>>