Новини по ярлику "дослідження"

У суботу до Землі наблизиться величезний астероїд

В напрямку Землі рухається астероїд-вбивця, який вчені зараховують до групи небезпечних небесних тіл. читати повністю>>

Хокінг назвав терміни для евакуації людства на інші планети

Стівен Хокінг, найвідоміший астрофізик сучасності, заявив, що в найближчі 30-50 років людям необхідно колонізувати Місяць і Марс, оскільки Земля стане непридатною для життя. читати повністю>>

Вчені розрахували норму споживання води для кожної людини

Фахівці зі Сполучених Штатів зробили висновок, що кожна людина повинна щодня випивати певну кількість води, однак норма встановлюється індивідуально. читати повністю>>

Експерти попередили про загибель людства через аномальну спеку

Група фахівців з Великобританії і Сполучених Штатів провела масштабне дослідження і прийшла до висновку, що людство чекає неминуче зникнення. читати повністю>>

Вчені розробили вакцину проти вірусу Ебола

На першому етапі клінічного дослідження вдалося встановити, що розроблена в Канаді вакцина від геморагічної лихоманки Ебола добре переноситься піддослідними. читати повністю>>

Вчені знайшли причину аномально холодного літа

Дослідники, провівши дослідження, прийшли до висновку, що погіршення погоди в кінці травня могла спровокувати діяльність китайського супутника "Мо-Цзи". читати повністю>>

Вчені назвали страшні наслідки можливої зупинки Землі

Фахівці зі Сполучених Штатів спрогнозували катастрофічні наслідки можливої зупинки Землі, зазначивши, що ці наслідки будуть найстрашнішими для людства. читати повністю>>

Діти здатні розпізнавати обличчя ще в утробі, - Вчені

Вчені стверджують, що ще ненароджені діти можуть реагувати на обличчя людей. Плід наділений функцією розпізнавання людей, перебуваючи в утробі матері. читати повністю>>

Дослідники виявили на Марсі рака-мутанта

Науковці, які займаються вивченням отриманих NASA знімків, виявили на кадрах з Марса істоту, що дуже нагадує рака, відомого як "пальмовий злодій". читати повністю>>

Неправильне харчування провокує раннє старіння, - Вчені

До такого висновку прийшли американські дієтологи, провівши серйозне дослідження харчових пристрастей і вивчивши звички, які приносять шкоди організму. читати повністю>>