Новини по ярлику "дослідження"

Кількість охочих взяти участь в антарктичній експедиції України подвоїлася

На місця науковців у 25-у Українську антарктичну експедицію (УАЕ) на 2020-2021 роки подалося удвічі більше кандидатів, ніж торік у 24-у експедицію. Про це повідомив директор Національного антарктичного наукового центру МОН Євген Дикий, коментуючи підсумки прийому документів у 25-у УАЕ. читати повністю>>

Глобальне потепління загрожує затопленням 500 млн осіб – дослідження

Некомерційна організація Climat Central провела нове дослідження підвищення рівня Світового океану, яке може статися через глобальне потепління. читати повністю>>

Вчені відкрили механізм вибуху наднової, який породив Всесвіт

Відомий нам космос з'явився в результаті Великого вибуху, але причини цієї події досі були загадкою для вчених. Аналогічний, але маленький вибух відтворили американські вчені, щоб зрозуміти, що стало ключем до виникнення Всесвіту. читати повністю>>

Науковці визначили в кого краще почуття гумору, в чоловіків чи в жінок

Аналіз даних показав, що чоловіки загалом були оцінені як більш смішні за жінок. читати повністю>>

Нове дослідження: через зміни клімату до 2050 року затопить більше територій,ніж очікували

Підняття рівня морів уразить до 2050 року втричі більше населення планети, ніж думали раніше. читати повністю>>

Вчені назвали птаха, який співає найголосніше

Пісня одновусого дзвонаря з амазонських лісів досягає 125 децибел на піку звучання, що робить його найголоснішим співаком серед пернатих. Попередній рекорд належав крикливій сорокопутовій піхі, теж з Південної Америки – у неї найгучніший звук досягав у середньому 116 децибел. читати повністю>>

Пацюків навчили керувати авто, щоб зняти стрес. І їм це сподобалось

Пацюки навчилися керувати електромобілем і отримували задоволення від навчання. читати повністю>>

Життя біля моря покращує психічне здоров'я та робить людей щасливішими — дослідження

Британські вчені з Університету Ексетера виявили, що життя біля моря покращує психічне здоров'я, допомагає в боротьбі з тривожністю, депресією, а також робить людей щасливішими. читати повністю>>

Вчені дослідили гриб, який може знищити рослини

Вчені пролили світло на гриб опеньок (humungous fungus), який може знищити звичайні рослини. читати повністю>>

Вчені знайшли спосіб боротьби зі смертельною стадією раку

Фахівці виявили порушення в білках і механізм, який сприяє появі метастазів колоректального раку. читати повністю>>