Новини по ярлику "дослідження"

Вчені з'ясували, чим небезпечний чай в пакетиках

Дослідники з Німеччини встановили, що в чайних пакетиках міститься отрута. Хіміки детально вивчили цей продукт і розповіли, наскільки він небезпечний. читати повністю>>

Вчені з'ясували, чому люди моргають

Американські вчені з'ясували, що під час моргання людський мозок кожні кілька секунд переставляє очні яблука. читати повністю>>

Вчені назвали звичку, яка пришвидшує старіння

Фахівці з американського університету в Каліфорнії провели масштабний експеримент серед людей похилого віку. читати повністю>>

Деякі продукти викликають наркотичну залежність, - Вчені

Фахівці з університету Мічигану стверджують, що деякі продукти харчування можуть призвести до звикання, і залежність від них стає схожою на ту, яку відчувають наркомани. читати повністю>>

В Арктиці з'явився новий острів

Вчені виявили новий острів в Арктиці завдяки знімкам, зроблених супутником. За словами фахівців, новий острів з'явився через глобальне потепління. читати повністю>>

Дослідники відкрили тварин, яких ніхто не бачив

В Австралії виявили нового представника сімейства голкові риби, але відкриття зроблене за зразком, що зберігається в музеї. читати повністю>>

Вчені назвали найдепресивніший день у поточному році

Представник Університету Кардіффа, психолог Кліфф Арноль провів власні розрахунки, відповідно до яких 16-те січня стане найбільш депресивним днем у 2017 році. читати повністю>>

Вчені розповіли про переваги лисих чоловіків

Облисіння вважається вкрай неприємною проблемою, але представники науки доводять: лисі чоловіки мають цілу низку переваг у порівнянні з володарями густий шевелюри. читати повністю>>

Вчені знайшли портали в паралельні світи

Міжнародна група дослідників прийшла до висновку, що на Землі існує кілька загадкових місць, які можуть бути брамою до паралельних світів. читати повністю>>

Вчені розкрили космічну сутність людини

Досолідники після вивчення 150 тисяч зірок прийшли до висновку, що люди і всі об'єкти на Землі створені з зоряного пилу. читати повністю>>