Новини по ярлику "дослідження"

Медики назвали соки, що допомагають зменшити жіночі болі

Гінекологи розповіли про нестандартний підхід до питання болей у жінок під час менструації. читати повністю>>

Американці знайшли джерело вічної молодості

Вчені зі Сполучених Штатів заявили, що виявили джерело вічної молодості репродуктивної функції людини в стовбурових клітинах. читати повністю>>

Американські вчені створили вакцину від раку

Фахівці з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско розробили генетично модифікований вірус, що знищує ракову клітини, а також стимулює реакцію імунітету проти пухлини. читати повністю>>

Онкохворих людей врятують нанороботи

Група біохіміків з КНР і США створила нанороботів з ниток ДНК, здатних боротися проти раку. читати повністю>>

Зраду партнера можна спрогнозувати, - Вчені

Фахівці з Університету Флориди заявили про те, що їм вдалося встановити фактори, які штовхають подружжя на пошуки втіх на стороні. читати повністю>>

Парацетамол шкідливий для людського організму, - Вчені

Науковці з організації Human Longevity в Сан-Дієго зробили заяву, що один із часто вживаних препаратів, впливає негативно на статеву активність людини та організм загалом. читати повністю>>

Вченим вдалося відтворити вигляд єгипетської цариці Нефертіті

Матір давньоєгипетського правителя була виявлена в Долині Царів в кінці ХІХ століття археологом Віктором Лоре. читати повністю>>

Серед корів є оптимісти й песимісти, - Вчені

На думку канадських зоологів, знати індивідуальні особливості тварин важливо для того, щоб забезпечити їм кращий догляд. читати повністю>>

Вчені зробили сенсаційне відкриття про недоношених дітей

Британські фахівці з Університету Уоріка заявили, що у таких дітей в майбутньому буває дуже мало друзів, і їм важко йти на контакт з однолітками. читати повністю>>

Апарат NASA зафіксував потужні спалахи на Сонці

Останній раз спалахи на Сонці відбувалися в жовтні 2017-го року. Фахівці NASA заявили, що всі спалахи діляться на 5 рівнів. читати повністю>>