Новини по ярлику "дієта"

Дієтологи розповіли про найкращі продукти для здоров'я жінки

Невід'ємною частиною здорового способу життя є, безперечно, здорове харчування. читати повністю>>

Вчені знайшли новий спосіб для боротьби із зайвою вагою

Позбутися від надлишкових кілограмів, а також зменшити голод можна і без активних занять спортом та найсуворіших дієт. читати повністю>>

Біологи розкрили ще один метод корекції фігури

Вчені з Пенсільванського університету розповіли, що споживання невеликих порцій їжі протягом дня пригнічує нейрони, які відповідають за відчуття голоду. читати повністю>>

Експерти назвали звички, що заважають позбутися від зайвої ваги

Дієтологи стверджують, що багато людей, які дотримуються здорового способу життя і займаються спортом, часто не можуть скинути зайві кілограми. читати повністю>>

Вчені назвали ідеальну дієту для продовження життя

Кетодіета призначена для тих, хто хоче скинути зайву вагу, проте дослідники з'ясували, що у цієї системи харчування дуже багато інших переваг. читати повністю>>

Експерти розповіли, що вибір дієти залежить тільки від віку

Група дієтологів провела власне дослідження, результати якого були опубліковані на одному з медичних порталів. читати повністю>>

Вчені визначили скільки треба їсти, аби зберегти працездатність

Дослідники підрахували, скільки разів в день оптимально потрібно їсти кожній людині в залежності від її мети. читати повністю>>

Дієтологи розповіли, як потрібно харчуватися, щоб схуднути

Вчені з США провели дослідження, яке допомогло визначити найкращий час для їжі. Виявилося, що вживаючи в певні години їжу, людина може легко схуднути. читати повністю>>

Діти веганів відстають у розумовому розвитку, - вчені

На думку вчених, для дітей, котрим не вистачає вітаміну В12, існує ризик відставання в інтелектуальному розвитку. читати повністю>>

Вчені назвали найкориснішу дієту на Землі

Після ретельного дослідження американських фахівців стало відомо, що найздоровішим серцем володіють члени племені Tsimane з Болівії. читати повністю>>