Новини по ярлику "чорна діра"

З'явилася перша в історії фотографія чорної діри

Фотографії чорної діри презентували 10 квітня. Їх вдалося зробити за допомогою віртуального телескопа. читати повністю>>

Вчені виявили найстрашнішу чорну діру в космосі

Дослідники виявили за 12-ти мільярдів світлових років від Землі величезну чорну діру, яка поглинає об'єкти з рекордною швидкістю. За 2 доби вона може поглинути масу рівну Сонцю. читати повністю>>

Астрофізики заявили про наявність

У найближчих галактиках існують чорні діри, які поглинають мінімальну кількість зірок, що свідчить про стримування "апетиту". читати повністю>>

Астрономи виявили в космосі величезну чорну діру

З допомогою радіотелескопів VLBA вченим вдалося побачити подрібнені останки галактики, яка залишила слід на 3 тисячі світлових років. читати повністю>>

У майже ізольованій галактиці знайшли чорну діру

Астрономи з Німеччини, США і Канади виявили одну з найбільших відомих надмасивних чорних дір у центрі галактики NGC 1600. читати повністю>>

Чорна діра може проковтнути Землю непомітно для її мешканців

Американський астрофізик доводить, що навіть такі великі об'єкти, як планета Земля, можуть без руйнувань перетинати кордон між чорною дірою і зовнішнім світом. читати повністю>>

Астрономи вперше показали спустошливий вітер чорних дір

Група астрофізиків з США, Британії та Іспанії вперше відслідкувала, як породжений гігантською чорною дірою потужний вітер видуває з галактики газ, необхідний для формування зірок. читати повністю>>

Астрономи знайшли гігантську чорну діру

Маса чорної діри у 12 млрд разів перевищує масу Сонця, а кількість енергії, яку вона забирає, в квадрильйон разів більше сонячної. читати повністю>>

Вчені спробують створити на Землі

Фізики планують збільшити енергію адронного коллайдера вдвічі, що дозволить досягти гігантської величини - 14 ТеВ. Подібних установок на нашій планеті наразі немає. читати повністю>>

Науковці виявили

Вчені з Швейцарського федерального Технологічного інституту в Цюріху і університету Майамі вивчали величезні вири в Атлантичному океані, діаметр яких іноді сягає 150 кілометрів. читати повністю>>