Новини по ярлику "біологія"

Вчені відкрили новий вид отруйного павука, який може мешкати в будинках у людей

Новий вид членистоногих був виявлений вченими з Національного автономного університету Мексики і отримав назву Loxosceles tenochtitlan. читати повністю>>

У Китаї народилися перші у світі гібриди мавп та свиней

Перші у світі гібриди мавп-свиней народилися в китайській лабораторії, що є частиною новаторської спроби виростити людські органи всередині тварин для подальшої трансплантації. читати повністю>>

У Малайзії помер останній суматранський носоріг через рак

У Малайзії попрощались з останнім носорогом свого виду. 25-річна самка на ім'я Іман суматранських носорогів померла на острові Борнео. читати повністю>>

Змії у давнину ходили на задніх лапках, – вчені

Нові знахідки палеонтологів в Південній Америці вказують на те, що перші 70 мільйонів років свого розвитку змії мали невеликі, але ідеально сформовані задні лапи читати повністю>>

Дослідники назвали місця на планеті, де ніхто не живе

У деяких геотермальних озерах Східно-Африканської рифтової долини життя просто неможливе. читати повністю>>

Вчені вперше з’ясували, як мозок позбувається токсинів

Вчені з університету Бостона (США), спостерігаючи за процесами, що відбуваються в мозку під час глибокого сну, зробили відкриття, яке, на їхню думку, може дати нове розуміння старіння і неврологічних розладів, пов'язаних з порушеннями сну. читати повністю>>

Вчені

Нещодавно виявлений вид жука назвали на честь відомої екоактивістки-підлітка зі Швеції Ґрети Тунберґ читати повністю>>

Пацюків навчили керувати авто, щоб зняти стрес. І їм це сподобалось

Пацюки навчилися керувати електромобілем і отримували задоволення від навчання. читати повністю>>

Відтворили обличчя чоловіка, який жив 600 років тому

Антропологи відтворили обличчя чоловіка, який жив 600 років тому. Рештки виявили під час земляних робіт коло галереї мистецтв Абердіну в Шотландії. читати повністю>>

У тропічному лісі знайшли новий антибіотик

Вчені виявили у ґрунті тропічного лісу протимікробну речовину, що виробляється бактерією, яка там мешкає. З’єднання допоможе захистити рослини і людей від небезпечних бактерій читати повністю>>