Новини по ярлику "бактерії"

Унікальні бактерії виявили в Маріанській западині

Бактерії, які харчуються нафтою знайшли фахівці з університету Східної Англії. читати повністю>>

Кухонні рушники провокують харчове отруєння

Дослідження представили на щорічній зустрічі Американського товариства мікробіології в Атланті, штат Джорджія. читати повністю>>

В океані виявили новий вид Супервірусу

Новий вірус, знайдений в океанічній воді, взятій на узбережжі Массачусетса, отримав назву Autolykiviridae в честь давньогрецького бога Автоліка - розбійника і невловимого злодія. читати повністю>>

Вчені перетворили бактерію в записувальний пристрій

Дослідникам Медичного центру Колумбійського університету вдалося зламати імунну систему бактерії і створити у неї всередині еквівалент молекулярного "магнітофона". читати повністю>>

Вчені виявили безсмертні мікроорганізми

Австралійські дослідники з Квінслендського університету виявили близько 8 тисяч видів мікроорганізмів, які відносять до археям і бактерій, які можуть виживати в різних умовах. читати повністю>>

Вчені назвали найнебезпечніше місце в холодильнику

Фахівці з Великобританії назвали одним з найбрудніших місць на кухні холодильник. читати повністю>>

Вчені навчилися робити спирт з повітря

Професор з Гарварда заявив, що йому вдалося розробити абсолютно новий і унікальний вид бактерій. За його словами, цей мікроорганізм дозволяє робити з повітря справжній спирт. читати повністю>>

Винайдено мікробний

Вчені виявили універсальний "годинник", що визначає час смерті, - незалежно від типу грунту, в якому знайшли труп, пори року та виду ссавців (до якого належить мертвий організм). читати повністю>>

Вчені показали, які паразити живуть на руках людини

Мікробіолог представила мікробний відбиток руки 8-річної дитини. Кількість бактерій на долоні справді вражає. читати повністю>>

Вчені випробували середньовічний спосіб знищення бактерій

Давній рецепт, до якого входить цибуля-порей, вино, часник і жовч молодого бика, дослідники знайшли у тисячолітній книзі. читати повністю>>