Новини по ярлику "археологія"

Американський підліток знайшов біля готелю зуб мамонта

Під час канікул у штаті Огайо 12-річний Джексон Гепнер виявив ребристий об'єкт, що стирчав з бруду біля струмка поряд із готелем. Виявилося, що це зуб мамонта. читати повністю>>

Археологи знайшли пічку трипільців

Дві гончарні печі віком 6 тис. років знайшли українські та польські археологи на Хмельниччині. читати повністю>>

В Ефіопії вчені знайшли поселення часів палеоліту

Судячи з перших аналізів, люди заселили цю місцевість близько 45 тисяч років тому. читати повністю>>

Знайшли рештки

Залишки гігантського пінгвіна розміром з людину виявили у Новій Зеландії. читати повністю>>

У центрі Австралії знайшли прихований «Світ Юрського періоду»

Група вчених з університетів Аделаїди (Австралія) і Абердіна (Великобританія) виявила близько ста підземних вулканів, що залягають під центральною частиною Австралійського континенту. читати повністю>>

Нагрудну іконку-образок «Маленького Ісуса» ХІІ-ХІІІ ст віднайшли у Житомирі

Під час розкопок на Замковій горі в м. Житомирі, в заповнені об’єкту, який попередньо пов’язують із баштою, на глибині близько 3 м, було знайдено доволі цікавий, рідкісний артефакт, витвір сакрального мистецтва – нагрудну іконку-образок. читати повністю>>

В Егейському морі знайдені п'ять затонулих античних кораблів

Дослідникам вдалося знайти фрагмент якоря вагою 400 кілограмів. читати повністю>>

Розкопали давній цвинтар із похованнями людей із різних частин Європи

Археологи розкопали масове поховання в Уельсі. Небіжчики лежали у кам’яних могилах 400-800 років. Саме у цей період римляни залишили Уельс, намагаючись укріпити провінції сучасної Франції від нашестя варварів. читати повністю>>

На території монастиря в Тернопільській області знайшли 6 кг старих монет

Під час земляних робіт на території монастиря в Тернопільській області було виявлено 6 кг старих польських монет. читати повністю>>

Учені виявили гігантського папугу-канібала

Палеонтологи в Новій Зеландії виявили скам'янілості найбільшого у світі виду папуг, передає УНН з посиланням на The Independent. читати повністю>>