Новини по ярлику "антарктида"

В Антарктиді українські полярники знайшли озеро під льодовиком

Озеро виявили українські вчені Тарас Білик і Денис Пишняк на невеликому острові Галіндез. читати повністю>>

В Антарктиді виявили наслідки ядерних випробувань півстолітньої давності

Згідно з новим дослідженням, льодовики Антарктиди досі є джерелом радіоактивного випромінювання. Причина цього — випробування ядерної зброї, які проводили американці в середині минулого століття. читати повністю>>

Українські полярники знайшли печеру

Науковці української полярної експедиції дослідили в Антарктиді маловідому льодовикову печеру. Має кілька озер і річку. читати повністю>>

Українські науковці знайшли в Антарктиді величезну печеру з річкою і озерами

Українські науковці знайшли в Антарктиді загублену печеру величезних розмірів. Вхід у печеру шукали кілька років і, нарешті, вченим посміхнулася удача. читати повністю>>

Львів'янин дістався Антарктиди автостопом та кораблестопом

Мандрівник зі Львова Андрій Мочурад став першим українцем, котрий здійснив таку незвичну подорож, подолавши майже 14 тисяч км. читати повністю>>

Львів'янин став керівником експедиції в Антарктиду

Національний антарктичний науковий центр вперше провів відкритий відбір учасників антарктичної експедиції. Серед 178 претендентів було 32 жінки. читати повністю>>

У замерзлому озері Антарктиди знайшли залишки крихітних істот

Озеро Мерсер, у якому знайшли організми, було ізольоване протягом тисячоліть. читати повністю>>

В NASA показали, як за століття

Незважаючи на те, що кількість опадів є доволі великою, в Антарктиді не припиняється процес так званого "втрачання маси". читати повністю>>

В Антарктиді утворився дуже великий айсберг

Нещодавно в Антірктиді з'явився новий айсберг, який характеризується величезними розмірами. читати повністю>>

В Арктиці вибухне кліматична бомба, - Вчені

Науковці з Єльського університету і Океанографічного інституту повідомили про нову загрозу, яка може бути спровокована глобальним потеплінням. читати повністю>>